  • 1. Data: 2010-01-10 23:31:36
    Temat: dyski RAID 0 na nowej plycie glownej
    Od: "krzychu" <k...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc wykorzystania mojej obecnej
    konfiguracji dyskowej 5 dysków 1TB

    -RAID 0 (dwa dyski lacznie 2TB)
    -RAID 0 (dwa dyski lacznie 2TB)
    -non raid (jeden dysk 1TB)

    w oparciu o nowsza plyte glówna bez utraty danych

    na obrazku specyfikacja mojej starszej plyty P5K Premium i tej na która mam
    zamiar przejsc P5Q Premium

    http://www.3structures.com/upload/Untitled-1.jpg

    róznica jak na moje oko to tylko Chipset ICH9R >> na >> ICH10R
    kontroler intelowski w obu przypadkach

    Czy moge przepiac te dyski do nowej plyty bez obaw utraty danych czy ?

    dzieki za wszelkie info
    pozdrawiam Krzychu

  • 2. Data: 2010-01-12 12:52:50
    Temat: Re: dyski RAID 0 na nowej plycie glownej