  • 1. Data: 2010-01-09 18:18:24
    Temat: Baterie kupiłem...
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Ze względu na coraz krótszy czas działania Omni (należącej do mojej
    żony) kupiłem jej nową baterie. Były do wyboru w cenie od 12zł do ponad
    70sieciu wiec wybrałem taką za 35, z nadzieją ze nie będzie to totalny
    szmelc. ( firma eXtreme) po wizieciu do ręki poczułem ze jedna ze
    scianek jest dziwnie miekka - poddaje sie pod naciskiem. skalpel,
    nalepka 30 sekund pracy... i okazuje sie ze wewnątrz plastikwej "kasety"
    jest o wiele mniejsza metalowa bateria. Podejrzewam ze pakują taką
    bateryjke do 100 różnych "kaset" na wymiar do każdego modelu z osobna.
    Jedyne pocieszenie ze wewnątrz jest napisane 1100mAh, wiec dostałem to
    co obiecano. zobaczymy jak sie sprawdzi. Napisze jeszcze. Póki co,
    następnym razem kupie za 12zł, 3 sztuki albo (jak telefon bedzie w
    dobrym stanie) nabędę kosztowny oryginał.

    ToMasz