  • 1. Data: 2012-04-17 22:57:58
    Temat: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jakie dyski 2T mają gwarancję co najmniej 3 lata, a najlepiej 5?

  • 2. Data: 2012-04-17 23:19:49
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Jakie dyski 2T mają gwarancję co najmniej 3 lata

    http://www.pcworld.pl/news/381851/Dodatkowy.rok.gwar
    ancji.na.dyski.twarde.WD.html

    > a najlepiej 5?

    Ten dysk za 3 lata będzie kosztował znacznie mniej niż dziś, a za 5 lat to
    będą grosze (niewspółmierne do straty czasu na szamotaninę z serwisem;
    pomijając już że szanse ze ci dysk strzeli w okresie między 3 a 5 lat są
    mniejsze niż 1%).

  • 3. Data: 2012-04-18 00:16:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 23:19:49 +0200, maX napisał(a):

    > Ten dysk za 3 lata będzie kosztował znacznie mniej niż dziś, a za 5 lat to
    > będą grosze

    Czyżby? Znów fabrykę zaleje i ceny znów pójdą w kosmos.

    (niewspółmierne do straty czasu na szamotaninę z serwisem;
    > pomijając już że szanse ze ci dysk strzeli w okresie między 3 a 5 lat są
    > mniejsze niż 1%).

    Dysk to jeden z bardziej awaryjnych podzespołów. A awaria dysku jest chyba
    najbardziej uciążliwa.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2012-04-18 00:48:17
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dysk to jeden z bardziej awaryjnych podzespołów. A awaria dysku jest chyba
    > najbardziej uciążliwa.

    Jak mniemam gwarancja zapewnia wymianę dysku przez jej okres a nie
    bezawaryjna pracę. A długość gwarancji nie przekłada się wprost na
    bezawaryjność.

  • 5. Data: 2012-04-18 00:52:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 00:48, Użytkownik Padre napisał:

    > Jak mniemam gwarancja zapewnia wymianę dysku przez jej okres a nie
    > bezawaryjna pracę. A długość gwarancji nie przekłada się wprost na
    > bezawaryjność.

    Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    się ile to trwało. W praktyce to najpierw kupujesz nowy
    i kopiujesz co się da ze starego a potem zgłaszasz problem
    i czekasz na ten gwarancyjny.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-04-18 01:05:01
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-04-18 00:52, RadoslawF pisze:

    > Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    > się ile to trwało.

    A niby po co mam się dowiadywać?

  • 7. Data: 2012-04-18 01:21:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    > się ile to trwało. W praktyce to najpierw kupujesz nowy
    > i kopiujesz co się da ze starego a potem zgłaszasz problem
    > i czekasz na ten gwarancyjny.

    Ale w czym problem, ja chcę kupić 2 - jeden do normalnego użytkowania,
    drugi jako kopia tych danych, po tych 3 latach dyski się na tyle
    zamortyzują, że kupię nowe, a te sprzedam bez gwarancji. Zawsze tak
    robiłem i puki co, mi takie coś pasuje.

  • 8. Data: 2012-04-18 05:35:36
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-17 22:57, BQB wrote:
    > Jakie dyski 2T mają gwarancję co najmniej 3 lata, a najlepiej 5?

    WD Caviar Black AAEX, AALS, FAEX, FAES, FALS, FASS 5-year

    Któryś tam ma 2TB

    Dodam, ze sprzedalem kilkaset dyskow black (ale scorpio 2.5", po ponad
    roku zadnego zwrotu, nawet 1 szt.)

  • 9. Data: 2012-04-18 08:17:28
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote in message

    > Czyżby? Znów fabrykę zaleje i ceny znów pójdą w kosmos.

    Ano może i tak być , do tego spekulanci których w Polsce jest wyjątkowo dużo
    zadbają żeby ceny zbyt szybko
    nie wróciły do pierwotnego poziomu pomimo tego , że na światowych rynkach
    juz dawno są niższe.

  • 10. Data: 2012-04-18 08:38:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 01:05, Użytkownik Padre napisał:

    > A niby po co mam się dowiadywać?

    Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".