  • 21. Data: 2012-11-23 11:08:19
    Temat: Re: dysk laptop identyfikacja
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-21 23:54, RadoslawF pisze:
    > Ryzykujesz uwaleniem silnika w HD.

    To by tłumaczyło dlaczego mój dysk zewnętrzny nie lubi być podłączany
    tylko jedną wtyczką USB do tunera TV. Piszczy, zgrzyta. Podpięcie
    drugiej w trakcie pracy to loteria. Czasem pomaga :-(
    Nie ma problemu jeśli oba zasilania startują razem.
    Na prawdę można tak dysk uwalić? Trochę się przestraszyłem.
    W kompach chodzi spoko przy wszelakich kombinacjach.

  • 22. Data: 2012-11-23 11:13:49
    Od: z <z...@u...pl>

    > co to za złącze w dysku od laptopa:
    > http://i48.tinypic.com/vff6ee.jpg

    Nigdy nie widziałem w ten sposób ładnie wypielęgnowanego kciuka u faceta ;-)

  • 23. Data: 2012-11-23 11:40:12
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 11:08, z pisze:

> [...]
    > Nie ma problemu jeśli oba zasilania startują razem.
    > Na prawdę można tak dysk uwalić? Trochę się przestraszyłem.

    Nie tyle dysk, ile jego napęd. I jest to kwestia dysku. Jak chce więcej
    niż jeden port USB daje (4.75-5.25V), to paść może w każdej chwili, co
    nie będzie tożsame z utratą danych.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2012-11-23 14:11:02
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > kablu USB-USBm. I co? Zero problemów. Dyski dedykowane do laptopów z
    > założenia mają mieć jak najniższy pobór prądu, więc tę drugą wtyczkę, przy
    > dobrym dysku, można sobie wsadzić w... wiadomo co. :)

    IMHO bardziej kluczowe jest to
    ile pradu potrzebuje dysk podczas startu.
    Moze takie dyski (2.5") poza mniejszym, lzejszym
    talerzem maja tez jakies uklady soft-startu?

  • 25. Data: 2012-11-23 15:05:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 14:11, Q pisze:

    > IMHO bardziej kluczowe jest to
    > ile pradu potrzebuje dysk podczas startu.
    > Moze takie dyski (2.5") poza mniejszym, lzejszym
    > talerzem maja tez jakies uklady soft-startu?

    To już jest tylko specyfikacja sprzętu.
    Dość na tym, że taki dysk wyjęty z laptopa, bez niczego będzie pracował
    na prostym kablu.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2012-11-23 20:23:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Dość na tym, że taki dysk wyjęty z laptopa, bez niczego będzie pracował
    > na prostym kablu.

    Nie zawsze i nie wszędzie.

    JoteR

  • 27. Data: 2012-11-23 20:26:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > jest to kwestia dysku. Jak chce więcej niż jeden port USB daje
    > (4.75-5.25V)

    to znaczy, że podłączyłeś omyłkowo zamiast dysku adapter Bambino.

    JoteR

  • 28. Data: 2012-11-23 21:39:16
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 23:54:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ryzykujesz uwaleniem silnika w HD.

    W sumie fakt. Dzięki za naprowadzenie. :)

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 29. Data: 2012-11-23 22:54:32
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 20:23, JoteR pisze:

    > Nie zawsze i nie wszędzie.

    A co jest "zawsze i wszędzie" w dziedzinie używanego hardware'u, mój
    mistrzu?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 30. Data: 2012-11-23 23:09:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > A co jest "zawsze i wszędzie" w dziedzinie używanego hardware'u,
    > mój mistrzu?

    To jest tak szerokie pojęcie, że twoje kategoryczne twierdzenie,
    że - cytuję:"dysk wyjęty z laptopa, bez niczego będzie pracował
    na prostym kablu" jest już z samej definicji rozkładu prawdopodobieństwa
    nieprawdziwe. Z praktyki zresztą też. Co już tu kiedyś opisywałem.

    JoteR