  • 1. Data: 2013-01-13 22:56:59
    Temat: dwunapięciowy programator USBasp AVR
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Programator ISP na LPT (STK200) zaczyna mi działać coraz bardziej na
    nerwy, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą długość przewodu łączącego
    go z procesorem - program ISP Programmer dosyć często zgłasza błędy przy
    programowaniu bądź weryfikacji albo w ogóle nie identyfikuje procesora
    (FF FF). Chciałbym zanabyć USBasp ale w wersji dwunapięciowej by bez
    problemu móc nim programować również układy zasilane 3,3V. Znalazłem na
    Allegro coś takiego:
    http://allegro.pl/programator-usbasp-avr-isp-tasma-o
    budowa-i2927437510.html
    Wedle opisu jest dwunapięciowy ale widzę zworek do wyboru rodzaju
    zasilania. To jest chińszczyzna, dostępna tutaj:
    http://tinyurl.com/ah2ytow
    Czy ktoś korzysta z tego i może potwierdzić dwunapięciowość (tzn.
    bezpieczne programowanie układów zasilanych 3,3V) albo polecić inną
    wersję tego programatora?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2013-01-13 23:08:22
    Temat: Re: dwunapięciowy programator USBasp AVR
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-01-13 22:56, badworm wrote:
    > albo polecić inną
    > wersję tego programatora?

    Używam takiego:

    http://allegro.pl/programator-usb-isp-atmel-avr-usba
    sp-windows-7-i2922112077.html

    Kompletne 0 problemów, napięcia sie nie ustawia, sam się dostosuje. Na
    pewno nie uszkodził mi kontrolerow przy napięciach ~2.9V, niżej nie
    schodziłem.

  • 3. Data: 2013-01-13 23:46:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    badworm <n...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś korzysta z tego i może potwierdzić dwunapięciowość (tzn.
    > bezpieczne programowanie układów zasilanych 3,3V) albo polecić inną

    Ja po prostu wszedłem na stronkę oficjalną USBasp i ściągnąłem sobie projekt
    oznaczony jako by Pawel Szramowski (11/2007). Wykonałem, działa.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2013-01-14 00:01:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Ja po prostu wszedłem na stronkę oficjalną USBasp i ściągnąłem sobie
    > projekt oznaczony jako by Pawel Szramowski (11/2007). Wykonałem, działa.

    Oczywiście chodzi o to, że jest to wersja With Low-voltage front-end.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2013-01-14 17:26:43
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 13 Sty, 22:56, badworm <n...@p...pl> wrote:
    > Programator ISP na LPT (STK200) zaczyna mi działać coraz bardziej na
    > nerwy, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą długość przewodu łączącego

    Rzuc okiem na to:
    http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/avt988.pdf
    2,7-5V CrossStudio i mega zaprogramowana w kilka sekund, pod innym
    softem ten sam hex programuje sie troche dluzej. Kupilem sama plytke,
    reszta elementow byla pod reka. Smiga dobrze.
    Ten pod LPT jest dobry jesli masz gotowy wsad i chcesz zaprogramowac
    jedna sztuke.

    Ja choruje na to:
    http://www.batronix.com/shop/index.html programuje nand`y, sa tansze
    chinki ale przegladajac soft od kilku
    programatorow doszedlem do wniosku ze batronix ma najlepszy soft,
    czytelny z podpowiedziami.