  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: dwunapięciowy programator USBasp AVR
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 13 Jan 2013 22:56:59 +0100

    Programator ISP na LPT (STK200) zaczyna mi działać coraz bardziej na
    nerwy, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą długość przewodu łączącego
    go z procesorem - program ISP Programmer dosyć często zgłasza błędy przy
    programowaniu bądź weryfikacji albo w ogóle nie identyfikuje procesora
    (FF FF). Chciałbym zanabyć USBasp ale w wersji dwunapięciowej by bez
    problemu móc nim programować również układy zasilane 3,3V. Znalazłem na
    Allegro coś takiego:
    http://allegro.pl/programator-usbasp-avr-isp-tasma-o
    budowa-i2927437510.html
    Wedle opisu jest dwunapięciowy ale widzę zworek do wyboru rodzaju
    zasilania. To jest chińszczyzna, dostępna tutaj:
    http://tinyurl.com/ah2ytow
    Czy ktoś korzysta z tego i może potwierdzić dwunapięciowość (tzn.
    bezpieczne programowanie układów zasilanych 3,3V) albo polecić inną
    wersję tego programatora?
    GG#2400455 ICQ#320399066