  • Data: 2013-01-14 17:26:43
    Temat: Re: dwunapięciowy programator USBasp AVR
    Od: jan kowalski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 22:56, badworm <n...@p...pl> wrote:
    > Programator ISP na LPT (STK200) zaczyna mi działać coraz bardziej na
    > nerwy, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą długość przewodu łączącego

    Rzuc okiem na to:
    http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/avt988.pdf
    2,7-5V CrossStudio i mega zaprogramowana w kilka sekund, pod innym
    softem ten sam hex programuje sie troche dluzej. Kupilem sama plytke,
    reszta elementow byla pod reka. Smiga dobrze.
    Ten pod LPT jest dobry jesli masz gotowy wsad i chcesz zaprogramowac
    jedna sztuke.

    Ja choruje na to:
    http://www.batronix.com/shop/index.html programuje nand`y, sa tansze
    chinki ale przegladajac soft od kilku
    programatorow doszedlem do wniosku ze batronix ma najlepszy soft,
    czytelny z podpowiedziami.