  • 1. Data: 2013-08-08 05:25:27
    Temat: dwa pytania o software pod androidem
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    1. szukam prostego programu do emailu, ktory mialby rozwiniete
    zarzadzanie spamem i obslugiwal kilka kont. moze byc platny. podoba mi
    sie aqua mail, ale nie ma tan modulu do spamu. pewnie jest tego od
    metra, ale nie mam czasu przedzierac sie przez wszystkie. moze by ktos
    polecil cos sprawdzonego?

    2. szukam programu do newsow. uzywalem groundhogsa, ale nijak nie moge
    zapanowac nad wyswietlaniem kolejnosci watkow. nie wiem jak ustawic,
    zeby ostatnie przybyle, byle na gorze listy. wszystkie nowe pojawiaja
    sie w strukturze watkow, bez jakiego specjalnego klucza. ani
    alfabetycznie, ani chronologicznie. mam jeszcze pare innych zarzutow.
    probowalem news groups reader, ale loguje sie do servera, ale nie widzi,
    zadnej grupy mimo, ze wiadomo te grupy sa. ktos moze policic, cos co
    warte jest czasu na instalacje? rowniez moze byc platny, a w sumie nawet
    bym wolal, bo nie bedzie reklam. r