  • 1. Data: 2012-04-26 10:23:23
    Temat: dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
    Od: a...@p...pl

    Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-04-26 14:49:46
    Temat: Re: dvb-t mux-1 - Wroclaw/Sleza
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-26 10:23, a...@p...pl pisze:
    > Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

    skąd masz takie info?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-04-26 15:04:33
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    >> Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy
    >>

    > skąd masz takie info?

    Gdzieś ktoś musiał w jakimś artykule podać taką datę, bo do
    mnie zwrócił się klient z pytaniem czy będzie w sieci MUX-1,
    który ma dziś ruszyć :-). Widać gdzieś na jakiejś WP albo
    innym pudelku było...

  • 4. Data: 2012-04-26 15:41:15
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    > skąd masz takie info?
    >
    > --

    plotki ze strony www polo tv,juz zreszta usuniete i zdementowane przez
    emitel

    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=43&t=4014

  • 5. Data: 2012-04-30 20:02:54
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "oneir", dnia 26-04-2012 o godzinie 15:41:15 w wiadomości
    <news:jnbj9k$k9k$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > plotki ze strony www polo tv,juz zreszta usuniete i zdementowane przez emitel

    Chyba jednak nie: http://satkurier.pl/news/74828/testy-mux-1-z-6-nadaj
    nikow.html

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 6. Data: 2012-04-30 23:22:27
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Lublin-Piaski dzisiaj ruszyl w sumie jest juz 15 programow

  • 7. Data: 2012-05-02 19:24:46
    Od: on <o...@o...no>

    > Chyba jednak nie: http://satkurier.pl/news/74828/testy-mux-1-z-6-nadaj
    nikow.html

    Harmonogram z przed kilki dni został zdementowany przez Emitel, ale na
    ich stronie (www.emitel.pl) w "Aktualnościach" jest informacja o
    wcześniejszym uruchomieniu i lista już pracujących nadajników.

  • 8. Data: 2012-05-02 20:13:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 02.05.2012 19:24, on wrote:

    > Harmonogram z przed kilki dni został zdementowany przez Emitel, ale na
    > ich stronie (www.emitel.pl) w "Aktualnościach" jest informacja o
    > wcześniejszym uruchomieniu i lista już pracujących nadajników.

    i działa

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-05-03 09:58:39
    Od: JanuszK2 <j...@z...pl>

    W dniu 2012-04-26 10:23, a...@p...pl pisze:
    > Dzis podobno ma ruszyc mux-1 ze Slezy

    Witam
    Ja od kilku dni odbieram MUX1 z Chorągwicy (Kraków), ale poza jednym
    dniem że wszystkie trzy Muxy pięknie chodziły, teraz praktycznie nie da
    się oglądać Mux-a1. Jeśli tak ma zostać, to ja wolę by wróciło do
    sytuacji, że jest M2 i M3 - Mux3 jest znacznie ciekawszy niż 1.
    MK