  • 21. Data: 2013-03-03 11:37:10
    Temat: Re: dvb-t leszno zaklocenia...
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-02-25 12:05, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Wojtek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    Że też ludzie kupują takie gówna.

    --
    Jingiel

  • 22. Data: 2013-03-04 12:45:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Że też ludzie kupują takie gówna.

    Efekt sprawnego marketingu i przekonania, że najważniejsze, to zysk
    anteny, a nie kierunkowość.

  • 23. Data: 2013-03-16 10:48:56
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > Odbieram nią w miejscowości Leszno (64-100) Mux 1 i Mux 2 z Jeleniej Góry
    > oraz Mux 1 i Mux 3 ze Śremu.

    Udało mi się przestawić antenę w taki sposób że Mux 1 i Mux 2 z Jeleniej
    Góry mam stabilny.
    Mux 3 ze Śremu często jest zakłócany.
    Czy orientuje się ktoś kiedy w Jeleniej Górze (Śnieżne kotły) będzie
    nadawany Mux 3 i jakiej mocy?

  • 24. Data: 2013-03-17 10:25:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > Udało mi się przestawić antenę w taki sposób że Mux 1 i Mux 2 z Jeleniej
    > Góry mam stabilny.
    > Mux 3 ze Śremu często jest zakłócany.

    Nie zakłócany, tylko słaby.
    W przyszłym tygodniu powinien być już dużo mocniejszy, docelowy sygnał, więc
    poczekaj.

  • 25. Data: 2013-03-22 15:05:02
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 10:25, Cavallino pisze:

    > W przyszłym tygodniu powinien być już dużo mocniejszy, docelowy
    > sygnał, więc poczekaj.

    No i słowo ciałem się stało,.

  • 26. Data: 2013-03-22 17:08:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > No i słowo ciałem się stało,.

    Znaczy co mux-3 chodzi już w Lesznie?

  • 27. Data: 2013-03-22 18:48:37
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-22 17:08, Cavallino pisze:

    > Znaczy co mux-3 chodzi już w Lesznie?

    Wszystkie Mux-y z Śremu mają już taka sama moc.

  • 28. Data: 2013-03-22 19:28:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Wszystkie Mux-y z Śremu mają już taka sama moc.

    No to wiem, tak miało być, pytanie czy to rozwiązało problem autora wątku.

  • 29. Data: 2013-03-24 13:47:58
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    a.pl...

    > No to wiem, tak miało być, pytanie czy to rozwiązało problem autora wątku.

    Właśnie, że nie rozwiązało. Ze względu na ukształtowanie budynku wszystkie
    Muxy ze Śremu są u mnie słabe.
    Z Jeleniej Góry jest ok ale brak Mux 3. Stąd pytanie kiedy Mux3 z Jeleniej
    Góry.