  • Data: 2011-03-18 18:19:04
    Temat: drobny problem z prostym programem dla XC9536
    Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam prosty program dla XC9536 napisany w Xilinx ISE:

    MODULE Firmware

    " *** inputs ***

    FREQ PIN 1;

    " *** outputs ***

    CON PIN 22 istype 'com';
    COF PIN 23 istype 'com';

    " *** work vars

    PON NODE istype 'com';
    POF NODE istype 'com';

    EQUATIONS

    " *** version A ***

    "PON = FREQ & !(CON.PIN);
    "POF = !FREQ & !(COF.PIN);
    "CON = !(!(PON) & COF.PIN);
    "COF = !(!(POF) & CON.PIN);

    " *** version B ***

    CON = !(!(FREQ & !(CON.PIN)) & COF.PIN);
    COF = !(!(!FREQ & !(COF.PIN)) & CON.PIN);

    END

    mam wejście FREQ oraz dwa wyjścia CON
    (które jest identyczne jak FREQ) oraz COF
    (które jest zanegowanym FREQ).
    całość działa jako przerzutnik RS

    problem jest taki że "version A" nie działa
    poprawnie, a "version B" działa poprawnie,
    mimo że "version A" ma jedynie "wyciągnięte"
    na wierzch część z równiania wersji B
    do zmiennych pomocniczych PON i POF.

    czy mógłby ktoś podpowiedzieć skąd ta
    różnica w działaniu?