  • Data: 2011-03-24 05:14:10
    Temat: Re: drobny problem z prostym programem dla XC9536
    Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-20 12:48, Michoo pisze:

    > [...]
    >>
    > [...]
    > Pewnie właśnie z tego wyciągnięcia. Wykonywanie operacje są przecież
    > równoległe, więc w A) COF.PIN i CON.PIN mogą mieć nową wartość zanim PON
    > i POF zostaną wyliczone, w B) kompilator dba o odpowiednią kolejność na
    > etapie pojedynczej linii.

    czyli pewnie pomogło by wrzucenie pinów fizycznych
    CON.PIN i COF.PIN do zmiennych roboczych/pomocniczych, np

    CON_PIN NODE istype 'com';
    COF_PIN NODE istype 'com';

    CON_PIN = CON.PIN
    COF_PIN = COF.PIN
    PON = FREQ & !(CON_PIN);
    POF = !FREQ & !(COF_PIN);
    CON = !(!(PON) & COF_PIN);
    COF = !(!(POF) & CON_PIN);

    byłoby to trochę dziwne. sądziłem że kompilator
    potraktuje zmienne "NODE istype 'com';" jak coś
    w rodzaju #define w C i dla pinów wyjściowych
    CON i COF ułoży pełne równanie zależności logicznych
    (czyli sam "przerobi" postać programu z wersji A
    na B), zamiast specjalnie tworzyć fizycznie
    w strukturze dodatkowe węzły.

    SM