  • 1. Data: 2013-08-08 11:22:07
    Temat: download potrzebny
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jest taka strona:
    http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpres
    s&file=index&func=display&ceid=60&meid=13
    ma Ktoś może z niej

    Rdzenie ferrytowe w praktyce, część 1
    Rdzenie ferrytowe w praktyce, część 2
    Rdzenie ferrytowe w praktyce, część 3

    można prosić o podesłanie?
    q...@g...pl

  • 2. Data: 2013-08-08 11:46:07
    Temat: Re: download potrzebny
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-08-08 11:22, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > jest taka strona:
    > http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpres
    s&file=index&func=display&ceid=60&meid=13

> [...]

    Nie znasz tak świetnego NARZĘDZIA PROPAGANDOWEGO jak Google?
    Na zapytanie "Rdzenie ferrytowe w praktyce, część"
    pierwsze trzy linki są do wszystkich poszukiwanych przez Ciebie części.
    Na wszelki wypadek jednak podeślę pliki pdf, ale moje wersje o dziwo
    zajmują 32,768MB. No nic, jakoś to poczta strawi...

    --
    Michał

  • 3. Data: 2013-08-08 11:56:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    "de fakto"
    dzięki.

  • 4. Data: 2013-08-08 13:22:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-08 11:46, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > Na wszelki wypadek jednak podeślę pliki pdf, ale moje wersje o dziwo
    > zajmują 32,768MB. No nic, jakoś to poczta strawi...

    Jemu chyba religia zakazuje użycia Googla.

    --
    pozdrawiam
    MD