  • 31. Data: 2009-03-03 23:19:20
    Temat: Re: doładowywanie akumulatora samochodowego baterią słoneczną
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Krenauer napisał:
    > chyba wszystkie przekaźniki ten styk mają. Aż dziwne, że coś takiego może być w
    > aucie, którego nie dosięgło jeszcze projektowanie przez księgowych.

    Może właśnie dlatego, że tych autek nie projektowali księgowi
    (akumulator i alternator) nie było takiej potrzeby.
    W mojej "babci" nawet światła drogowe się nie wyłączają podczas rozruchu
    tak jak to ma miejsce chyba w większości współczesnych samochodów.
    Ciekawe ile mi wytrzyma nowy akumulator ? Choć jak na taniego chińczyka
    trzyma się naprawdę nieźle.

    Pozdrawiam
    Grzegorz