eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulców
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 132

  • 11. Data: 2012-06-17 10:42:11
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-17 08:52, Lisciasty pisze:
    > Podczepię się pod wątek. Jest jakiś sposób żeby poprawić spowalniacze
    > w Octavii 2?
    >
    > L.

    Zobacz, czy Ci zacisk wielotłoczkowy od porsche nie przypasuje. W
    golfach IV, Borach, Leonach itd aplikują takie zaciski ze specjalnie
    dorobionym adapterem i do tego solidne tarcze rzędu 330mm 345mm, klocki
    i oczywiście odpowiednie koło. Wówczas masz już naprawdę hamulec a nie
    spowalniacz.

    Jak nie chcesz aż tak hardkorowo podchodzić do tematu swoich
    spowalczniaczy to jakiś solidny zestaw tarcza + klocek. Np. Black
    Diamond Grooved i klocki Hawk Performace PC.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 12. Data: 2012-06-17 10:53:05
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-17 10:42, Lewis pisze:
    > Jak nie chcesz aż tak hardkorowo podchodzić do tematu swoich
    > spowalczniaczy to jakiś solidny zestaw tarcza + klocek. Np. Black
    > Diamond Grooved i klocki Hawk Performace PC.

    /Ziew/
    Do cywilnej opony? I co na tym niby ma zyskac?

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510


  • 13. Data: 2012-06-17 11:00:52
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:
    > W dniu 2012-06-16 16:02, to pisze:
    >> begin megrims
    >>
    >>> Vectra na gwincie -40mm i tak wygląda pomału jak auto z japońskiej
    >>> kreskówki, szczególnie jak jest OPC Line. :D
    >>
    >> Ale one mają coś dziwnego -- większy rozstaw kół z tyłu niż z przodu.
    >> Dość nietypowo jak na FWD. Niedziwne, że to nie skręca. :>
    >>
    >
    > A po zaczipowaniu z 150 na 195 KM podczas przyśpieszania wyrywa łapy
    > ze stawów.


    trzeba było lepiej zespawać te dwie połówki grata.


  • 14. Data: 2012-06-17 13:38:12
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > A po zaczipowaniu z 150 na 195 KM podczas przyśpieszania wyrywa łapy ze
    > stawów.

    Chodziło mi raczej o skręcanie wtedy, gdy kierowca sobie tego życzy. :)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 15. Data: 2012-06-17 13:39:28
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lewis

    > Zobacz, czy Ci zacisk wielotłoczkowy od porsche nie przypasuje. W
    > golfach IV, Borach, Leonach itd aplikują takie zaciski ze specjalnie
    > dorobionym adapterem i do tego solidne tarcze rzędu 330mm 345mm, klocki
    > i oczywiście odpowiednie koło. Wówczas masz już naprawdę hamulec a nie
    > spowalniacz.

    Ale po co? Jak zmieni tarcze na 20 mm większe to już będzie kolosalna
    różnica.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 16. Data: 2012-06-17 13:39:33
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-17 11:00, Marek Dyjor pisze:
    > megrims wrote:
    >> W dniu 2012-06-16 16:02, to pisze:
    >>> begin megrims
    >>>
    >>>> Vectra na gwincie -40mm i tak wygląda pomału jak auto z japońskiej
    >>>> kreskówki, szczególnie jak jest OPC Line. :D
    >>>
    >>> Ale one mają coś dziwnego -- większy rozstaw kół z tyłu niż z przodu.
    >>> Dość nietypowo jak na FWD. Niedziwne, że to nie skręca. :>
    >>>
    >>
    >> A po zaczipowaniu z 150 na 195 KM podczas przyśpieszania wyrywa łapy
    >> ze stawów.
    >
    >
    > trzeba było lepiej zespawać te dwie połówki grata.

    no bez jaj. salon RP, nigdy nie rozjebany i ma dopiero 62kkm.


  • 17. Data: 2012-06-17 13:40:51
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-17 10:15, Tomasz Pyra pisze:
    > On Sun, 17 Jun 2012 09:32:41 +0200, megrims wrote:
    >
    >> Zapytaj mechanika co trzeba wymienić. Jeśli tylko karcze, klocki
    >> i zaciski to pewnie warto z tą Octavią coś robić. Jeśli jeszcze
    >> piasty/łożyska czy co tam jeszcze jest to może nie być sensu.
    >
    > Często jeszcze felgi na większe.

    Fakt! o tym zapomniałem wspomnieć. U mnie na szczęście nie ma problemu.
    Na lato 17" oplowskie a na zime 16" strukturalne oplowskie. Pasuje
    wszystko bez problemu.


  • 18. Data: 2012-06-17 13:44:58
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Różnica w hamowaniu jest bardzo duża. Ja na razie zrobiłem 100 km na
    > tych nowych hamulcach ale już czuję, że hamuje lepiej.

    W Vectrze C seryjnie dają chyba 285 mm lub 302 mm z przodu, więc nic
    dziwnego, że po zmianie na, jak sądzę, 314 mm jest lepiej.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 19. Data: 2012-06-17 14:00:51
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-17 10:53, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2012-06-17 10:42, Lewis pisze:
    >> Jak nie chcesz aż tak hardkorowo podchodzić do tematu swoich
    >> spowalczniaczy to jakiś solidny zestaw tarcza + klocek. Np. Black
    >> Diamond Grooved i klocki Hawk Performace PC.
    >
    > /Ziew/
    > Do cywilnej opony? I co na tym niby ma zyskac?
    >

    Różnica będzie nawet i na cywilnej oponie o ile ma oponę a nie jakiegoś
    strupa chińskiego. Oczywiście zabawa się zacznie jak założy na przykład
    Toyo R888. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 20. Data: 2012-06-17 14:21:13
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lewis

    > Różnica będzie nawet i na cywilnej oponie o ile ma oponę a nie jakiegoś
    > strupa chińskiego. Oczywiście zabawa się zacznie jak założy na przykład
    > Toyo R888. ;)

    Niby na czym ma polegać ta różnica, skoro już 310-320 mm ze zwykłym
    zaciskiem nie przegrzeje na ulicy, nie mówiąc już o braku problemu z
    zablokowanie kół przy dowolnej prędkości?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: