eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledo mechanikow : upalony zawor ? › do mechanikow : upalony zawor ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: do mechanikow : upalony zawor ?
    Date: Sat, 18 Apr 2009 23:27:30 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <gsdgki$4am$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cqa77.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1240090066 4438 83.31.232.77 (18 Apr 2009 21:27:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Apr 2009 21:27:46 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Priority: 3
    X-User: adampilat
    X-Antivirus: avast! (VPS 090418-0, 2009-04-18), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594210
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Moto : Triumph Tiger 2001 (3cyl,12V)
    Objawy : Motocykl od poczatku(tzn od zakupu) dosc bardzo strzela w wydech
    przy hamowaniu silnikiem, do tego na zimnym silniku z jednej strony glowicy
    slychac glosniejsze "cykanie" Po nagrzaniu cichnie. Pozatym ma wlasciwa moc,
    wlasciwie sie wkreca na obroty itd.
    Na wolnych obrotach potrafi bardzo deliatnie "zaksztusic" sie na jednym z
    cylindrow.
    Dzis dostalem sie do przepustnic (silnik na wtrysku) i zauwazylem ze w
    momencie tego "zaksztuszenia" na wolnych obrotach pojawia sie na
    przepustnicy od pierwszego cylinra ogien.
    Sprawdzilem wiec luzy zaworowe : wszystkie idealnie wg manuala 0,1-0,15
    ssace 0,15-0,2 wydech. Jedynie na tym ssacym od pierwszego cylndra 0,1
    wchodzi juz dosc z oporem a 0,12 nie wchodzi.
    Jakas diagnoza ? Upalony zawor ? Jesli tak to czy bez zdejmowania glowicy
    mozna to jakos potwierdzic ? czy po zdjeciu przepustnic przez kanal dolotowy
    mozna jakos zajrzec i stwierdzic "upalenie" ? Pomiar sprezenia powie mi cos
    wiecej ?
    Myslalem tez czy nie moze byc to cos na drodze przewodow podcisnieniowych
    (przed przepustnicami) ktore ida do czegos co sie zwie "IACV" (idle air
    control value). To takie cos zo otwiera powietrze do koletorow przez te
    wezyki i reguluje przez to obroty). Mam wrazenie ze czasem dziwnie
    "reguluje"
    Czy jesli ktorys tylko jeden cylinder dostal lewe powietrze przez ten
    przewod efekt moglby byc podobny ?
    Pozdrawiam
    PanAdol
    Triumph Tiger 2001


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: