  • 1. Data: 2012-01-06 14:16:09
    Temat: dla tych co nie wieżą
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policjanci-i-i
    nspektorzy-drogowi-ruszaja-na-zakupy,nId,425473

    Prędkość zabija (nie-raz udowodnione) więc teraz predkość będzie mniejsza bo
    kontrola wieksza - in spe - mniej ofiar.

    Stefan

  • 2. Data: 2012-01-06 14:25:30
    Temat: Re: dla tych co nie wieżą
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-06 14:16, szteffi pisze:

    > Prędkość zabija (nie-raz udowodnione) więc teraz predkość będzie mniejsza bo
    > kontrola wieksza - in spe - mniej ofiar.
    >
    > Stefan

    Kolina, ciebie to trzeba zamknąć w tej wieży.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-01-06 15:14:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szteffi

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policjanci-i-i
    nspektorzy-drogowi-
    ruszaja-na-zakupy,nId,425473

    Ja chyba też ruszę na zakupy i kupię wreszcie ten antyradar.

  • 4. Data: 2012-01-06 20:24:07
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "szteffi" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo
    > kontrola wieksza - in spe - mniej ofiar.

    Jak to już powiedział Clarkson prędość nie zabija tylko zbyt nagłe jej
    wytracanie.

  • 5. Data: 2012-01-06 22:46:23
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szteffi" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    nspektorzy-drogowi-ruszaja-na-zakupy,nId,425473

    > Jak to już powiedział Clarkson prędość nie zabija tylko zbyt nagłe jej
    > wytracanie.

    taktak, i nie wysokość zabija a ziemia.

  • 6. Data: 2012-01-06 22:57:50
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-06 22:46, vvvvvv pisze:

    > taktak, i nie wysokość zabija a ziemia.

    No a jak? Przecież dopóki prezydencki Tupolew był w powietrzu to wszyscy
    żyli :P

  • 7. Data: 2012-01-06 23:07:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-06 22:57, Grejon pisze:

    > No a jak? Przecież dopóki prezydencki Tupolew był w powietrzu to wszyscy
    > żyli :P

    "
    - Nie polecę na tym, mam lęk gruntu!
    - Chciałeś powiedzieć - lęk wysokości, poza tym nie bądź głuptasem!
    - Wiem co chciałem powiedzieć, to grunt zabija!"

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl