  • 11. Data: 2012-10-07 18:58:23
    Temat: Re: diody IR
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/10/07 16:06, identyfikator: 20040501 pisze:
    > przepraszam, ale chciałbym, żebyście się ode mnie odczepili.

    co za pajac......

  • 12. Data: 2012-10-08 00:43:07
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > to rzeczywiście dobre rozwiązanie, jak to działa?
    Ty opisujesz co chcesz uzyskać a my staramy się pomóc :)
    Jak nie ma odpowiedniego sygnału IR to jest stan ustalony na wyjściu,
    gdy układ odbiera odpowiednio modulowany sygnał IR na
    częstotliwości nośnej odpowiedniej dla układu na jego wyjściu
    pojawia się sygnał modulacji :)
    Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez odania odpowiednich danych.
    --
    pzdr, j.r.

  • 13. Data: 2012-10-08 00:43:58
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    j.r. wrote:
> [...]
    > pojawia się sygnał modulacji :)
    > Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez odania odpowiednich

    Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez _podania_ odpowiednich danych.

  • 14. Data: 2012-10-08 09:22:01
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jakiś "nadajnik" do tych detektorów jest?

  • 15. Data: 2012-10-08 10:19:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 08.10.2012 00:43, j.r. wrote:
    [...]
    > Ps. Nie spodziewaj się więcej odpowiedzi bez _podania_ odpowiednich danych.

    No i jak widzisz "no good deed goes unpunished".

    Michoo

  • 16. Data: 2012-10-08 10:36:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > przepraszam, ale chciałbym, żebyście się ode mnie odczepili.

    Po tym, co tu (i na innych grupach) zaprezentowałeś nie sądzę, żeby
    ktokolwiek chciał dać ci jeszcze jakąś szansę. Zajmij się tym swoim
    portalem, będzie z pożytkiem dla wszystkich.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2012-10-10 15:40:54