  • 1. Data: 2009-08-24 18:47:05
    Temat: dekodery sat hdmi
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Witam
    Jakie dekodery sat z wyjsciem HDMI wspierają edukacje?
    Pozdrawiam
    AA

  • 2. Data: 2009-08-24 19:06:10
    Temat: Re: dekodery sat hdmi
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Alias Awatar pisze:
    > Witam
    > Jakie dekodery sat z wyjsciem HDMI wspierają edukacje?
    > Pozdrawiam
    > AA

    Wiekszosc z ETH na pokladzie. Czyli Dreambox i klony.

  • 3. Data: 2009-08-24 20:15:01
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "games" <g...@g...home.pl> wrote in message

    > Wiekszosc z ETH na pokladzie. Czyli Dreambox i klony.

    podaj przyklad klona dreamboxa z hdmi ?

    c.

  • 4. Data: 2009-08-25 04:36:22
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cezar wrote:

    > podaj przyklad klona dreamboxa z hdmi ?

    IPBox 9000HD, 910HD i 900HD

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-25 08:28:58
    Od: games <g...@g...home.pl>

    bufi pisze:

    > IPBox 9000HD, 910HD i 900HD
    >
    > Pozdrawiam

    Kathrein UFS 910 HD

    dziala na nim enigma wiec mozna powiedziec ze to tez klon.

  • 6. Data: 2009-08-25 08:30:24
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Cezar pisze:

    > "games" <g...@g...home.pl> wrote in message

    > podaj przyklad klona dreamboxa z hdmi ?
    >
    > c.

    Kazdy dreambox w komplecie ma kabel DVI->HDMI a klony maja juz zlacza na
    pokladzie.

  • 7. Data: 2009-08-25 08:44:38
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > Kathrein UFS 910 HD
    >
    > dziala na nim enigma wiec mozna powiedziec ze to tez klon.

    Po pierwsze, nie wiem czy wiesz ale Kathrein to pierwszy linuxowy tuner HD
    wiec ciezko tu mowic o tym ze Kathrein to klon Dreamboxa. Jesli juz to
    zupelnie odwrotnie. Dreamboxy HD wyszly dlugo, dlugo po Kathrein.
    Po drugie, zarowno kathrein jak i Ipbox'y to zupełnie inna architektura niz
    ta uzyta w dreamboxach wiec ciezko tu mowic o tym ze jeden jest klonem
    drugiego.
    Po trzecie, to ze dziala enigma2 to nie znaczy ze są nawet do siebie
    podobne. Enigma2 to otwarta platforma i moze dzialac praktycznie na kazdym
    sprzecie spelniajacym pewne wymagania.

    c.