  • 1. Data: 2014-03-02 21:01:02
    Temat: defekt matrycy w TV?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Gdy dni zrobiły się dłuższe a słońce w okna mocniej zaczęło świecić to
    zauważyłem, że zakupiony w grudniu TV LCD 32" Sharp posiada jakiś defekt
    na ekranie:
    http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/imgp9263.
    jpg
    http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/imgp9264.
    jpg
    http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/imgp9265.
    jpg
    http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/imgp9266.
    jpg
    Widoczny jest on przy silnym bocznym oświetleniu słońcem i pod
    określonym kątem ale zarówno w trakcie pracy telewizora jak i wtedy, gdy
    jest wyłączony. Na pewno nie jest to rysa powstała w wyniku czyszczenia.
    Smuga/kreska ma bowiem miejscami szerokość kilku mm a widoczna na niej
    "tęcza" ma strukturę siatki. Cóż to może być za defekt?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2014-03-02 21:28:44
    Temat: Re: defekt matrycy w TV?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-03-02 21:01, badworm pisze:
> [...]
    > Smuga/kreska ma bowiem miejscami szerokość kilku mm a widoczna na niej
    > "tęcza" ma strukturę siatki. Cóż to może być za defekt?

    Według mnie to jest odbłysk słońca od tego chromowanego panelu pod spodem.