  • 21. Data: 2010-05-19 08:32:31
    Temat: Re: dedykujem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2010 09:57:19 +0200, Darek. wrote:
    >Użytkownik "zumaszedszyjmiedwieżonok"
    us-zmiazdzy-rowerzyste_139697.html

    >No ale o co chodzi? Po co się nad tym zastanawiać?
    >Kogo była wina, kierowcy autobusu czy rowerzysty?
    >Odpowiedz jest oczywista.

    I jaka jest ta oczywistosc ?

    J.

  • 22. Data: 2010-05-19 11:14:17
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba że to jest akurat przejazd dla rowerzystów.

    Wtedy nie ma krawężnika ( jest bardzo obniżony) w pasie przejazdu obok zebry

  • 23. Data: 2010-05-19 11:38:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 11:14:17 +0200, m napisał(a):

    > Wtedy nie ma krawężnika ( jest bardzo obniżony) w pasie przejazdu obok zebry

    Tak powinno być. Nie zawsze tak jest.
    Z resztą cuda na drodze dla rowerów to w lutym sam opisywałem -
    http://picasaweb.google.com/damian.karwot/DrogiRower
    oweWRybniku?authkey=Gv1sRgCL3g8Ym8k52K7wE

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 24. Data: 2010-05-19 17:11:10
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    > Chyba że to jest akurat przejazd dla rowerzystów.

    Masz rację, jak jest droga dla rowerów to co innego.