  • 11. Data: 2011-04-03 17:01:47
    Temat: Re: debili z CB - kanał 28 za granicą !!!
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał Gut napisał(a):
    > a takze kolejne 40 "piątek" ale to w polsce niedozwolone:)
    Jak niedozwolone, jak co drugi w nich nadaje.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-04-03 20:59:41
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ina1ue$cf6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    .
    > a takze kolejne 40 "piątek" ale to w polsce niedozwolone:) a za granicą
    > juz owszem:)))

    A to cos sie zmienilo, czy niemieckie radia juz nie sa defaultowo tylko w
    piatkach?

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2011-04-03 23:15:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A to cos sie zmienilo, czy niemieckie radia juz nie sa defaultowo tylko w
    > piatkach?

    a nie wiem, moze i sa ale my w polszy jestesmy:D

  • 14. Data: 2011-04-03 23:16:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak niedozwolone, jak co drugi w nich nadaje.

    to ze na wsiach pedza bimber - co drugi - to nie znaczy ze dozwolone:P
    w sumie n ie wiem po kiego im te piatki jak na podstawowej 40tce jest full
    miejsca teraz.

  • 15. Data: 2011-04-04 07:50:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał Gut napisał(a):
    > to ze na wsiach pedza bimber - co drugi - to nie znaczy ze
    > dozwolone:P w sumie n ie wiem po kiego im te piatki jak na
    > podstawowej 40tce jest full miejsca teraz.
    To nie o to chodzi.
    Radia maja tak rozjechane że niewiedzą że nadają w "piątkach"

    A wracając do Twoich niedozwolonych "piątek"

    U nas dopuszczone jest pasmo od 26,960 do
    27,410 MHz i używany jest standard "zerowy"
    Jeżeli ktoś będzie nadawał w częstotliwości 27.195 nikt mu z tego
    powodu jaj nie urwie. Po prostu może zakłócać tych, co będą klepać na
    27.200
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-04-04 09:44:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ina1ue$cf6$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > a takze kolejne 40 "piątek" ale to w polsce niedozwolone:) a za granicą
    > juz owszem:)))

    że nie wspomnę o "dziurach"

  • 17. Data: 2011-04-04 10:28:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > Jeżeli ktoś będzie nadawał w częstotliwości 27.195 nikt mu z tego
    > powodu jaj nie urwie. Po prostu może zakłócać tych, co będą klepać na

    nie spelniac bedzie homologacji i wystarczy.
    a ze nikt nie urwie? to pewne tylko po co robic rzezby... 2 dekady temu bylo
    tloczno na cb nawet na zadupiach. teraz nawet na wywolawczym cicho jak
    makiem zasial

    co do piatek czemu niemcowe radyjka sa rozjechane?

  • 18. Data: 2011-04-04 12:54:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał Gut napisał(a):
    > nie spelniac bedzie homologacji i wystarczy.
    A np. Jackson też?
    On posiada taka gałę Fine-Coarse która przestraja nadajnik i
    odbiornik. Tą gałą spokojnie robisz +- 10 czy 15kHz od częstoty na
    której jesteś. A homologacje posiada.
    > a ze nikt nie urwie? to pewne tylko po co robic rzezby...
    Nie rzeźby, tylko może używać piątek, byle by nie wychodził po za
    przyznane pasmo.
    > teraz nawet na wywolawczym cicho jak makiem zasial
    Bo TIRmeni zgnoili ten kanał zwłaszcza w dużych miastach.
    > co do piatek czemu niemcowe radyjka sa rozjechane?
    Nie znam tematu rozjechanych niemcowych radyjek.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2011-04-04 12:59:24
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-04 12:54:28 niejaki Krzysztof 45 napisał:
    > Nie znam tematu rozjechanych niemcowych radyjek.

    może dlatego że w pl sa 5-ki a w niemcowie zera

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 20. Data: 2011-04-04 13:10:51
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > to ze na wsiach pedza bimber - co drugi - to nie znaczy ze dozwolone:P

    Już od dawna pędzenie bimbru na własny użytek jest dozwolone.