    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Wed, 27 Dec 2017 14:38:38 +0100
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: czytanie karty sd

    Witam

    Może ktoś coś wie.

    (mówimy o czytaniu RAW, pomijamy zagadnienia systemu plików)

    Karta SD może być zapisywana w całych blokach 512, OK.

    Czytana również.

    Ale czy coś się stanie jeśli po przeczytaniu, np. 16 bajtów podniosę sygnał
    CS i rozpocznę czytanie innego sektora?
    Nie chcę czytać (ze względów czasowych) całych 512 bajtów ale nie chcę też
    aby, np. po przerwaniu operacji czytania, trzeba by było przeprowadzać jakąś
    równie czasochłonną inicjalizację.

    Słyszał/robił ktoś coś na ten temat?

    Pozdrawiam

    jp