  • 1. Data: 2010-10-11 14:04:24
    Temat: czym lutować joystick w SE k700i ? /smd/
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jeszcze nigy nie lutowałem elementów SMD, więć "pierwszy raz" to taki
    trochę strach mine obleciał.
    Mam do wyminay joystick jak w temacie. Lutownica transforamtorowa wydaje mi
    se za duża (powierzchnia grotu) iraczej nieodpowiedznia do takiego zajęcia.
    Moż emi ktoś przybliży technikę lutowania tego typu elementów ? (narzędia,
    dobre nawyki itp...)
    Marek
    PS. Na tym telefonie mi nie zalezy, wiec moge, ale nie chcialbym go zepsuc
    :)

  • 2. Data: 2010-10-11 21:31:11
    Temat: Re: czym lutować joystick w SE k700i ? /smd/
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 11.10.2010 16:04, Marek pisze:
> [...]
    > Marek
    > PS. Na tym telefonie mi nie zalezy, wiec moge, ale nie chcialbym go zepsuc
    Zamiast wymieniac joya - co moze skonczyc sie kalectwem telefonu -
    polecam wpuszczenie kropelki WD-40 tak aby dostala sie do brzuszka joya.
    Powinno pomoc na jakis czas - potem czynnosc powtorzyc

  • 3. Data: 2010-10-12 10:14:24
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Zamiast wymieniac joya - co moze skonczyc sie kalectwem telefonu -
    > polecam wpuszczenie kropelki WD-40 tak aby dostala sie do brzuszka joya.
    > Powinno pomoc na jakis czas - potem czynnosc powtorzyc
    Feeeee co tak uparliście się na to WD40 ? To nie nadaje się do elektroniki.
    Jak już coś to alkohol izopropylowy lub Kontakt 60 .
    K.