  • 1. Data: 2011-02-09 20:24:46
    Temat: czy to jest otwarte rozwiazanie
    Od: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>

    Znalazlem takie oto urzadzenie http://www.jailbreaki.pl/
    Z tego co pisza na forach to zwykle tensy , a wiec teoretycznie powinienem
    moc to dowolnie oprogramowac czy tak?

    Czy trudno bylo by dodac do tego kilka przyciskow? Ktos tego uzywal?

  • 2. Data: 2011-02-09 21:08:44
    Temat: Re: czy to jest otwarte rozwiazanie
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.02.2011 21:24, Maciek Pli?z?? pisze:
> [...]
    > moc to dowolnie oprogramowac czy tak?
    Tak.

    > Czy trudno bylo by dodac do tego kilka przyciskow?
    Prawdopodobnie tak - musiałbyś lutować kabelki bezpośrednio do nóżek
    procesora.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-02-09 21:39:47
    Od: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>

    Michoo wrote:

    > Tak.
    Jest tam ATMEGA64S ale jak rozumiem nie ma to AES ani USB ready.
    Czy na tym sprzecie poszła by lufa ?
    http://www.fourwalledcubicle.com/files/LUFA/Doc/1011
    22/html/_page__getting_started.html

    > Prawdopodobnie tak - musiałbyś lutować kabelki bezpośrednio do nóżek
    > procesora.

    To raczej odpada. przyciski są kluczowe.

  • 4. Data: 2011-02-09 22:21:48
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-09 22:39, Maciek Pli?z?? pisze:

> [...]
    > http://www.fourwalledcubicle.com/files/LUFA/Doc/1011
    22/html/_page__getting_started.html

    > To raczej odpada. przyciski są kluczowe.

    Teensy to nie ten procesor , jesli juz to www.teensy.pl jesli chcesz to
    mam 100 PCB pod At90USB162 albo ATmega32u2 oddam tanio, plytki maja
    wiekszosc pinow wyprowadzonych.

  • 5. Data: 2011-02-09 22:47:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-09 22:39 Maciek Pli?z?? napisał(a):

    > Jest tam ATMEGA64S ale jak rozumiem nie ma to AES ani USB ready.

    A to bardzo ciekawe, bo o modelu ATmega64S nie wie nawet sam Atmel:
    http://www.atmel.com/dyn/products/devices.asp?catego
    ry_id=163&family_id=607&subfamily_id=760

    Coś chyba skiepścili ten opis. Nie jest produkowana żadna ATmega z
    Flashem 64KB i sprzętowym USB.

    > Czy na tym sprzecie poszła by lufa ?
    > http://www.fourwalledcubicle.com/files/LUFA/Doc/1011
    22/html/_page__getting_started.html

    LUFA wymaga procesora AVR ze sprzętowym interfejsem USB (np.
    ATmega32U2): "LUFA is an open-source USB library for the USB-enabled AVR
    microcontrollers".

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2011-02-10 07:31:48
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    > Ale tu tez nie ma przyciskow, ani diód.
    > Po za tym nie rozumiem po co teensy.pl ? tam jest starszy model 1.0 a tu 2.0

    Przyciski i diody mozesz sobie dolutowac

    http://www.pjrc.com/teensy/

  • 7. Data: 2011-02-10 07:34:53
    Od: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2011-02-10 07:37:32
    Od: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>

    Co do tego S to moze mu sie pomyliło
    http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?p
    art_id=3486
    i jest to 645 a nie 64S ?

  • 9. Data: 2011-02-10 08:13:36
    Od: Maciek Pli?z?? <p...@s...pl>

    Rysio wrote:

    > Przyciski i diody mozesz sobie dolutowac
    >
    > http://www.pjrc.com/teensy/

    Mogę. Moge też sobie wszystko polutowac. Ale moge tez poszukac gotowca. Moze
    gdzies znajde cos podobnego z klawiszami i diodami. Albo kogos kto to zrobi
    dla mnie.