  • 21. Data: 2022-10-14 07:19:04
    Temat: Re: czy to fake?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 13.10.2022 18:27, J.F wrote:
    [...]
    > Ale widzisz - kolega pyta jak dojechac do tego parkingu.
    > Nieduzo pewnie trzeba 10-30 minut, ale przysypiasz ...
    Stajesz na awaryjnym, włączasz awaryjne i uderzasz w kimę.

  • 22. Data: 2022-10-14 07:22:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 13.10.2022 21:14, J.F wrote:
    [...]
    > Natychmiast nie wolno, bo to autostrada, albo zwykla krajowka bez
    > pobocza.
    >
    > No dobra, jesli 3x dookola auta pomagaja, to wolno i na autostradzie
    > "cos podejrzanego uslyszalem i poczulem i sprawdzam".

    A awaryjny na autostradzie to od czego? Od awarii chyba? :-) A na
    krajówce pewnie zaraz będzie jakiś zjazd na pole czy do lasu, to tam się
    zatrzymasz. Sprawdzone w praktyce. :-)

  • 23. Data: 2022-10-14 13:47:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Oct 2022 07:19:04 +0200, JDX wrote:
    > On 13.10.2022 18:27, J.F wrote:
    > [...]
    > Stajesz na awaryjnym, włączasz awaryjne i uderzasz w kimę.

    Awaryjne nie zmieniaja zakazu parkowania na autostradzie :-)

    J.

  • 24. Data: 2022-10-14 13:51:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, October 14, 2022, 1:47:43 PM, you wrote:

    > Awaryjne nie zmieniaja zakazu parkowania na autostradzie :-)

    Nie znasz się. Włączenie kierunkowskazu przyznaje absolutne
    pierwszeństwo zmiany pasa a włączenie awaryjnych daje nieśmiertelność
    na pasie awaryjnym - w końcu od tego jest!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2022-10-14 14:23:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Oct 2022 13:51:12 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie znasz się. Włączenie kierunkowskazu przyznaje absolutne
    > pierwszeństwo zmiany pasa a włączenie awaryjnych daje nieśmiertelność
    > na pasie awaryjnym - w końcu od tego jest!

    Mniejsza o niesmiertelnosc - ile to zlotych i pkt w nowym
    taryfikatorze ? :-)

    A dalej - jest cos takiego jak "patrol autostradowy".
    Przyjadą, zauwazą, obudza i każą sp* :-)

    J.

  • 26. Data: 2022-10-14 18:43:21
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    [...]
    > Nie znasz się. Włączenie kierunkowskazu przyznaje absolutne
    > pierwszeństwo zmiany pasa a włączenie awaryjnych daje nieśmiertelność
    > na pasie awaryjnym - w końcu od tego jest!

    Jesteś rowerzystą??

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 27. Data: 2022-10-14 23:01:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2022 14:23:53 +0200, J.F napisał(a):

    > Mniejsza o niesmiertelnosc - ile to zlotych i pkt w nowym
    > taryfikatorze ? :-)
    >
    > A dalej - jest cos takiego jak "patrol autostradowy".
    > Przyjadą, zauwazą, obudza i każą sp* :-)

    Wojtek Cejrowski w którymś ze swoich materiałów mówił, jak w USA instruował
    go lokalny szeryf, że nie wolno spać w samochodzie w nocy w parku
    narodowym.
    Jedyna możliwość, to naprawa światełka w podsufitce (a może naprawa
    podsufitki?) - czyli trzeba spać na wznak na tylnej kanapie, a jak patrol
    obudzi, to "właśnie wymieniałem żarówkę w podsufitce" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 28. Data: 2022-10-15 10:17:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    Friday, October 14, 2022, 6:43:21 PM, you wrote:

    > Jesteś rowerzystą??

    Próbujesz mnie obrazić?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2022-10-15 12:01:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 13.10.2022 17:27, J.F wrote:

    > strategia dobra, ale nie zawsze wykonalna.

    > Ale widzisz - kolega pyta jak dojechac do tego parkingu.
    > Nieduzo pewnie trzeba 10-30 minut, ale przysypiasz ...

    wykonalna zawsze, przetestowane - tylko trzeba się do tego przyzwyczaić
    i nie wymuszać szczególnie ostatnich km "bo nie opłaca się iść spać tuż
    przed domem".
    Swego czasu jeździłem bardzo dużo i często po długiej pracy/ 'maratonie'
    z niewielką ilością snu. Zdarzało mi się zatrzymać 20 minut od domu,
    żeby się przespać 15 minut, mimo że normalnie w aucie bardzo ciężko mi
    się zasypia (ja to potrzebuję leżeć a nie siedzieć). Na kilka minut
    potrzebne do znalezienia miejsca postoju wystarczało otworzenie okna,
    śpiewanie, żucie gumy czy wtedy zapalenie fajki...
    A przy postoju zwykle ustawiałem budzik na 30-60 minut, a wstawałem
    często po 15 minutach (czasem nawet nie zasnąłem, ale miałem zamknięte
    oczy - choć zwykle spałem). Człowiek niby bardziej zmęczony, ale zimna
    woda na twarz i po 5 minutach jazdy nagle czujesz się 100x lepiej.

    Lukasz

  • 30. Data: 2022-10-15 13:53:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Próbujesz mnie obrazić?