  • 1. Data: 2012-02-13 11:50:43
    Temat: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: "fir " <f...@g...pl>

    osobiscie nigdy nie lubilem tego cholerstwa
    poczawszy od plyty cd,[ mz najlepiej by bylo
    gdyby gry byly jak na dzis sprzedawane w postaci
    pendrivów] nie tylko plyt nie lubie ale
    i z czytnikami mam cos nie bardzo (odkad mam pecety
    nic mi sie nie psulo za wyjatkiem napedow optycznych
    ktore sie psuja rach ciach) [tak ze na dzien dzisiejszy
    mam w domu trzy sprawne pecety a w nich trzy zepsute
    napedy - ten najstarszy moze dziala ale to stary czytnik
    cdrom]

    mam wrazenie ze to cholerstwo byc moze odchodzi juz
    do lamusa (zaluje co prawda ze sprzedawanie postaci
    np w formie flashy sie nie przyjelo bo zwolennikiem
    kompow wylacznie podlaczonych do sieci tez nie jestem -
    a nawet jestem jeszcze mniej)- wiele kompow na dziś
    nie ma juz czytnikow plyt (np macbook (przynajmniej
    taki ktorego uzywalem) - wydaje sie to troche
    ryzykowne ale w sumie komp + zewn czytnik plyt na usb
    to mz ew lepsze rozwiazanie )

    jakby to plytowe cholerstwo zniknelo (zastapione np
    flashami) to ja bym osobiscie nie zalowal ani nie tesknil

    czy faktycznie jest tak ze plyty odchodzą do lamusa
    czy tez nie?

  • 2. Data: 2012-02-13 12:02:55
    Temat: Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.2.2012, fir napisał(a):

    > czy faktycznie jest tak ze plyty odchodzą do lamusa
    > czy tez nie?

    Hmmm, jakby to ująć. [???]
    Jak wejdzie ACTA to płyty wrócą do łask. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2012-02-13 12:19:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 13:02, Michal Lukasik pisze:
    > Jak wejdzie ACTA to płyty wrócą do łask. ;D

    Jak wejdzie ACTA to nawet jeśli nagrasz coś z radia (będziesz posiadał
    plik mp3 czy w innej postaci) to będziesz czerpał korzyść materialną z
    jego posiadania = nie kupisz w przyszłości go legalnie = narazisz
    wytwórnie na straty = będziesz złodziejem.
    Namierzenie i zawleczenie do sądu to już tylko formalność. :-)

  • 4. Data: 2012-02-13 12:26:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:19:08 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > wytwórnie na straty = będziesz złodziejem.
    > Namierzenie i zawleczenie do sądu to już tylko formalność. :-)

    Do sądu?
    Od razu pod płot i do piachu;)

  • 5. Data: 2012-02-13 12:27:50
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.2.2012, z napisał(a):

> [...]
    > wytwórnie na straty = będziesz złodziejem.
    > Namierzenie i zawleczenie do sądu to już tylko formalność. :-)

    Bardziej chodziło mi o to, że ludzie przeproszą się z CD/DVD/BR jako
    najłatwiej dostępnym legalnym nośnikiem muzyki/filmów/danych (w każdym
    markecie). To AFAIK nadal najtańszy "fizyczny" nośnik danych dlatego IMO
    producenci nie zrezygnują z niego. Nie oznacza to, że zrezygnują ze
    sprzedaży online, ale IMO Kowalski czy Kowalska będą woleli kupić film
    przy okazji kupowania "kiełbasy".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 6. Data: 2012-02-13 13:32:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 11:50, fir wrote:

    Poza DVD z wypożyczalni, to ostatni raz w domu używałem DVD przy
    instalacji Win 7. Nie rozumiem zresztą, dlaczego MS nie może wzorem
    Apple'a dawać instalki na jakimś USB..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-02-13 14:25:43
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Poza DVD z wypożyczalni, to ostatni raz w domu używałem DVD przy
    > instalacji Win 7. Nie rozumiem zresztą, dlaczego MS nie może wzorem
    > Apple'a dawać instalki na jakimś USB..

    A ja rozumiem.
    Bo wytłoczenie płyty DVD z nadrukiem kosztuje $0,13, natomiast najtańszy
    pendrive 4GB kosztuje w fabryce około $1,10. Przez 18 miesięcy Microsoft
    sprzedał 525 milionów kopii Windowsa 7. Czyli dając płytki DVD, a nie
    instalki na USB oszczędza około pół miliarda dolarów w 18 miesięcy. Biznes
    jest biznes. Też bym tak robił na ich miejscu ;]
    Apple to co innego, tam za wszystko płacisz 3x więcej, żeby dostać produkt
    wart o 5% więcej i opowiadać znajomym "Mówię wam, Apple to jest przyszłość,
    nie to co ten dziadowski Microsoft. Przynajmniej dostaję system na USB, a
    nie na jakiejś oldskulowej płycie."

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2012-02-13 14:25:46
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-02-13 14:32, kamil pisze:

    > Nie rozumiem zresztą, dlaczego MS nie może wzorem
    > Apple'a dawać instalki na jakimś USB..

    Żaden problem, nawet dla laika ( poradników od groma ), sobie takiego
    pendriv'a z instalką Windows'a 7, czy XP, czy licho wie czego jeszcze,
    "spreparować"...

    --
    Jacek S.

  • 9. Data: 2012-02-13 14:32:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 14:25, =Marcos= wrote:

> [...]
    > przyszłość, nie to co ten dziadowski Microsoft. Przynajmniej dostaję
    > system na USB, a nie na jakiejś oldskulowej płycie."

    Nie dorabiajmy do tego filozofii, bo do wynoszenia Apple na piedestał
    akurat bardzo mi daleko. Jednak trzeba przyznać, że z punktu widzenia
    użytkownika który napęd CD ma nieraz wyłącznie przez tą instalację
    Windows (jak ja na przykład), to jest wygoda i niewiele interesują mnie
    zyski Microsoftu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-02-13 16:16:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 15:25, Jacek S. pisze:
    > Żaden problem, nawet dla laika ( poradników od groma )

    Bardzo się mylisz. Widziałem laików przy robieniu takiego pendrive'a.
    Nawet dokładny opis nie pomaga:)