  • 11. Data: 2014-04-26 23:56:31
    Temat: Re: czy leszek zwariuje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" c...@g...co

    > LTE, GPS+GLONASS, 5" amoled�w, 2 GB RAMek, 4 rdzenie po 2 GHz,
    > stosowna grafika, 32 GB ,,dysku'' , BT 4, slot na mikroSD...

    : Acer cos takiego wypusci chyba za 3-4 lata, sadzac z jego dotychczasowych
    produkcji.

    : http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/Acer.html

    Pod wskazanym linkiem jest masa telefonów Acera.
    Najnowszy wg tej strony nadal nie ma LTE.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/liquidz4/Acer-Liq
    uid-Z4.html
    Acer Liquid Z4

    : Parametry to nie wszystko, tak przy okazji. Liczy sie optymalizacja,
    : oraz zapewne nielaczenie w jednym modelu wszystkich najtanszych
    : podzespolow. Zapewne tak dziala ZOPO,

    Jak? Łącząc czy nie łącząc?

    : dajac na papierze swietne konfiguracje ale....

    : http://android.com.pl/?p=25813

    Łącząc tanie i słabe -- jak pojmuję.

    : W mojej ocenie, wiekszosc tanich smartfonow nie sprawdza
    : sie przy innym wykorzystaniu niz telefon ( a i to nie zawsze).

    Jako telefon najlepiej sprawdzają się wygrzebane ze śmietnika komórki. ;)

    : Im wiecej sie korzysta, tym smartfon z wyzszej polki jest
    : w stanie zaspokoic oczekiwany komfort pracy.

    To oczywiste -- wysoka cena nie bierze się znikąd.
    Lepsze spasowanie, dłuższa żywotność akumulatora,
    czytelniejszy ekran, rozsądniej rozmieszczone
    przyciski, ekran ,,bezodciskowy'' ;) (nie wiem
    jak to możliwe, ale jedne szkła łapią brud łatwiej
    a inne trudniej; jedne trzeba stale pucować, innych
    w ogóle nie trzeba czyścić) lepsza współpraca podzespołów
    (co z tego, że 16 rdzeni CPU, skoro słaba grafika czy
    powolna flaszka) mniejsza masa (dla mnie to istotne)
    i mniejsze gabaryty zewnętrzne przy tym samym rozmiarze
    ekranu, mocniejsza/wytrzymalsza obudowa, lepsze
    ,,uzmysłowienie'' -- żyroskopy, barometr, kompas...

    : Slabe smartfony sprawdzaja sie jako telefon zapasowy
    : i dla osob bardzo sporadycznie korzystajacych z aplikacji
    : wymagajacych lacznosci z internetem.

    : Pasjansa postawic, ebooka poczytac, mp3 posluchac. Im
    : wiecej aplikacji sie uruchamia, tym bardziej ujawnia
    : sie slabosc sprzetu.

    Dla mnie Overmax jest super!!! ;) (jak na swoją cenę!)

    : Po co ci slot na karty pamieci, skoro jest USB OTG,

    Bo karta SD mieści się wewnątrz. :)

    : rowniez tak przy okazji ?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-04-27 08:45:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:56:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    >

    > : http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/Acer.html
    >

    > Pod wskazanym linkiem jest masa telefon�w Acera.
    >
    > Najnowszy wg tej strony nadal nie ma LTE.

    Toz po to ci dalem ten link. Piszesz, ze czekasz na acera o dobrych parametrach to
    zainteresuj sie, na jakim sa etapie.

  • 13. Data: 2014-04-27 18:23:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@g...co

    : Toz po to ci dalem ten link. Piszesz, ze czekasz na acera
    : o dobrych parametrach to zainteresuj sie, na jakim sa etapie.

    Być może tam nie ma najnowszych produktów Acera.
    Jeśli są -- to trochę marnie. I ceny Acera nie zachęcają.

    Natomiast zachęca serwis i historie sprzed 20 lat.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-04-27 22:54:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Moze to ci sie spodoba

    http://antyweb.pl/project-ara-zaprezentowany-swiatu/

  • 15. Data: 2014-04-28 00:37:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" f...@g...co

    : http://antyweb.pl/project-ara-zaprezentowany-swiatu/

    Fajne, ale imo niefunkcjonalne i nie przyjmie się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'