eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleczy jest na sali mechanik? - problem ze sprzęgłem - ciąg dalszy (vt 1100)czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzęgłem - ciąg dalszy (vt 1100)
  • Data: 2011-03-30 22:00:56
    Temat: czy jest na sali mechanik? - problem ze sprzęgłem - ciąg dalszy (vt 1100)
    Od: bm <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    ostatnio znow "zawiesilo" mi sie sprzeglo. Tzn: ta ( http://flashboard.pl/vt1100
    /) sprezyna widoczna na pierszym obrazku
    sie "wyprostowala". Oczywiscie rozkrecenie sprzegla naprawi sprawe -
    sama zaskoczy (tak jak ostatnio) ale nie wyeliminuje
    to przyczyny!

    Sadze, ze przyczyna moze byc zbyt mocno dokrecona nakretka sprezyny,
    przez co naciskanie klameczki sprzegla "prostuje" ow
    sprezyne widoczna na obrazku.

    Pytanie mam do ludzi, ktorym blizszy jest angielski jezyk techniczny:

    http://flashboard.pl/vt1100 - tutaj opisana jest instalacja sprzegla,
    w momencie dokrecania nakretki "odsylaja" do specyfikacji,
    (obrazek nr 2) czy ta specyfikacja mowi o 100 Nm ? czy zle
    przetlumaczylem ? (oby zle)

    jezeli mam dokrecic z sila 100 Nm to to jest w cholere mocno i jestem
    przekonany, ze nadal bedzie prostowac sprezyne.

    Ma ktos pojecie o czym pisze ? co mam poczac ?

    tutaj caly manual VT1100 http://flashboard.pl/vt1100.zip

    bm