  • 21. Data: 2010-01-20 20:51:24
    Temat: Re: czy istnieje takie cos?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:hidd3e$j0a$1@news.onet.pl...

    > Mój sąsiad kupił dzwonek bezprzewodowy do furtki żeby nie trzeba było
    > ciągnąc kabla a potem pociągnął do niego kabel żeby nie trzeba było
    > wymieniać baterii, impuls z przycisku dalej wędruje bezprzewodowo...

    Hehe ...to tak jak Ci naiwni którzy wierzą że np. notebooka
    będą sobie w domciu uzywać bez kabla ... później ze zdziwieniem
    zauważają że ten notebook nonstop jest podłączony do zasilacza :-)
    Niedawno widziałem reklamę zestawu kina domowego, bezprzewodowego
    z tym że na zdjęciach reklamowych wymazano zasilacze i kable 235V :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 22. Data: 2010-01-20 20:55:06
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > co innego cieniutki kabel zasilający 12V a co innego pol-centymetrowy knot
    > antenowy

    Cieniutki to by był 235V ... 12V to już musi
    być spory przekrój przewodu.
    Co Ty masz za TV że ma zewnętrzny zasilacz?
    Chyba tylko malutkie TV mają taki sposób zasilania
    z tym dodatkowym pudełkiem wałęsającym się pod nogami.

    Odnośnie pytania, każde rozwiązanie "bez kabla" będzie
    źle działać, nie podlega to żadnej dyskusji.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 23. Data: 2010-01-21 18:23:58
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Co Ty masz za TV że ma zewnętrzny zasilacz?

    10" do przebudowy