  • 11. Data: 2010-01-13 09:01:29
    Temat: Re: czy istnieje takie cos?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > zajebiste macie pomysly. 20 m kabla ca 30 zl, wzmacniacz telkom-telmor
    > ca 900 zl.

    Przeróbka domu - kilkaset zł plus syf.
    Ja osobiście choruję podczas remontów.

  • 12. Data: 2010-01-13 09:02:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > zajebiste macie pomysly. 20 m kabla ca 30 zl, wzmacniacz telkom-telmor
    > ca 900 zl.

    dla mnie to oczywiste.
    autor pytał to odpowiadam

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2010-01-13 09:04:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Przeróbka domu - kilkaset zł plus syf.
    > Ja osobiście choruję podczas remontów.

    po co przeróbka, najwyżej będzie wisiało ;-)

  • 14. Data: 2010-01-13 09:06:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 22:03:24 +0100, dziadek69 napisał(a):

    > sęk w tym, że chce dość estetycznie zamontować specyficzny telewizor,
    > a kabel nie będzie wyglądał za ładnie..

    To użyj jednego z tysięcy rozwiązań na ukrycie kabla a nie rób rzeźby z
    rozwiązaniami na poziomie "sięganie lewą ręką do prawej kieszeni".
    Kabel można poprowadzić w listwach przypodłogowych z miejscem na kable (do
    kupienia bez problemu w Castoramie czy innym Leroy), a ostatni odcinek albo
    w naklejanej piance z poliuretanu którą można pomalować albo wręcz zrobić
    te 1.5 metra rowka w ścianie. Maszynkę można wypożyczyć za kilka złotych,
    rozsądne użycie wraz z odkurzaczem pozwoli się uporać z problemem w 4
    godziny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-01-13 11:24:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    pper.institute.com
    *Waldek Godel* napisał(-a):

    > zrobić te 1.5 metra rowka w ścianie. Maszynkę można wypożyczyć za kilka
    > złotych, rozsądne użycie wraz z odkurzaczem pozwoli się uporać z
    > problemem w 4 godziny.

    Jak to jest maszynka?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-01-13 11:50:29
    Od: "wie232" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > W wiadomości
    pper.institute.com
    > Jak to jest maszynka?

    Bruzdownica

  • 17. Data: 2010-01-13 15:02:16
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 13 Jan 2010 08:50:07 +0100, a...@p...pl napisał:

    > a ja szukam czegos takiego, co pozwoliloby mi zrobic siku nie idac do
    > ubikacji..........

    Cewnik se włóż. Nie jest to przyjemne, ale chodzić do ubikacji nie trzeba,
    przynajmniej za "małą" potrzebą ;-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 18. Data: 2010-01-13 23:22:09
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    > dla mnie to oczywiste.
    > autor pytał to odpowiadam

    i dziekuje Ci za pomoc, o to chodzilo,
    a ironiczne odpowiedzi ludzi od "wiercenia rowkow" po prostu sa smieszne,
    bo szkoda, ze niektorzy mysla, ze telewizor moze byc tylko przypiety na
    scianie..

    kreatywnosc nabywa sie z czasem, mi niestety w mojej wizji przeszkadzal
    wiesniacki kabel od telewizora, ktory nie jest przypiety do sciany, czy tez
    nie stoi
    na meblosciance

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-01-13 23:25:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 00:22:09 +0100, dziadek69 napisał(a):

> [...]
    > wiesniacki kabel od telewizora, ktory nie jest przypiety do sciany, czy tez

    Śmieszny jesteś sam - telewizorów lewitujących w powietrzu jeszcze nie ma.
    A to znaczy, że zawsze jest sposób na doprowadzenie kabli, zwłaszcza, że i
    tak trzeba go przynajmniej zasilić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-01-14 00:37:19
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    > tak trzeba go przynajmniej zasilić.

    co innego cieniutki kabel zasilający 12V a co innego pol-centymetrowy knot
    antenowy