    From: "Chrisjan" <chrisjan/usun.to/@op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: [czy da się] sygnał sat kablem hdmi
    Date: Sat, 8 Aug 2009 13:02:36 +0200

    Sprawa wygląda tak:
    Mam zatynkowany w ścianie między pokojami, przewód HDMI (ok 10m), który
    obecnie nie jest do niczego potrzebny.
    Chciałbym zamontować antenę sat, ale jedyny sposób na bezkolizyjne
    zamontowanie kabla sat, wymagałby kucia ścian (w każdym innym przypadku
    przewód walałby się gdzieś przy wejściu do salonu).
    Zastanawiałem się czy nie udało by się wykorzystać tego wmurowanego hdmi
    tzn: zlutować kabel antenowy sat z jakimś rozbebeszonym kablem hdmi i to
    wpiąć w gniazda hdmi w ścianie.
    Czy taki wynalazek w ogóle zadziała?

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam,