  • Data: 2010-08-09 06:07:16
    Temat: czy Play jest poważny ?
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chce przejść z ERy do Play a abo. Wybrałem sobie telefon jaki mnie
    interesuje z ich oferty. Dzwonie do nich i się pytam jak długo bede czekał
    na ten telefon bo na stronie pisze, że jest to telefon na życzenie i czas
    jego dostarczenia może być wydłużony. Dodatkowo dowiedziałem się, że w
    magazynie go nie mają i nie planują go zamówić - pomimo tego, że ja go
    wezmę.
    Jakie wy macie doświadczenia z tą siecią ? Wiem że w kazym BOA pracują
    dziwni ludzie a CI z Play wydają mi sie wyjątkowo dziwni.