  • Data: 2011-05-29 21:01:58
    Temat: Re: cyfra+ na thomsonie i WinFast TV2000 XP Expert
    Od: bulba <s...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-26 07:27, pawell32 pisze:

    > dlaczego we antenowym?

    > dlaczego s-video? powinieneś mieć w niej wy composite (chinch)

    > nie. jako źródło obrazu dajesz av.

    ok, podlaczylem, dziala generalnie: dekoder, przejsciowka, zolty
    kabelek, przejsciowka komp; probuje jednak zrobic dzwiek i na razie
    kupa; tzn dziala spdif z dekodera do kompletu glosnikow bezposrednio,
    chcialbym to jednak podlaczyc poprzez komputer; wypuszczam wiec 2 cinche
    audio z przejsciowki scart i podlaczam do przejsciowki do Winfasta i
    nic... probowalem prowadzic kabelek z winfasta do CD Audio na plycie
    glownej, do SPDIF out na plycie i nic; ustawienia tez nie pomagaja; czy
    to gniazdo na winfascie ma w ogole mozliwosc zbierac dzwiek?