  • Data: 2009-11-25 13:19:07
    Temat: css - centrowanie tekstu.
    Od: "northman" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pewnie to bardzo proste, ale utknąłem.
    Zależy mi na takim układzie tekstu w znaczniku <p>

    bla bla bl| a bal bla
    bla bal bla bal | ball bla bal bal
    bal bla bla bal bl | a bal bal bal bal bal
    bal bal bal bal | bal bal bal bal bal
    balba bla | bal bal bal

    jednym słowem tekst ma być wypośrodkowany względem siebie (wzgl. tej osi
    którą
    zaznaczyłem)
    Jeśli użyje text-align: center to i owszem tekst się centruje
    ale dodatkowo względem całego diva kontenera( tekst pojawia się na środku
    strony),
    a ja potrzebuję, aby ten tekst nie był na środku strony, tylko po jego
    lewej stronie,
    czyli dokładnie tak jak przedstawiłem to tutaj.
    Np. margin-left 80px;
    Tylko problem polega na tym, że, aby ten tekst pojawił się około 80px
    od lewej strony to muszę de facto użyć margin-left -600px, który to wymiar
    w żadnym stopniu nie oddaje nawet rzeczywistej odległości od środka strony
    do boku. Poza tym i tak działa to tylko pod IE a reszta przeglądarek robi
    się głupia.

    Wiem, że to głupi sposób i szukam prawidłowego rozwiązania, może pomożecie?
    Dzięki za odp. Pozdrawiam.