  • 1. Data: 2014-01-18 22:00:41
    Temat: cross cz
    Od: kusnierczak <kamil.kusnierczak@_NOSPAM_opoczta.pl>

    Witam jestem goły w temacie motorów ale na początek chce sobie zrobić
    crossa. Mam rame z hondy crf125 i nw jaki silnik wsadzić lepszy bedzie z
    wsk 4 czy też z cz 175? prosze o szybka odp.

  • 2. Data: 2014-01-18 23:23:41
    Temat: Re: cross cz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jan 2014 21:00:41 +0000 osobnik zwany kusnierczak
    napisał:

    > Witam jestem goły w temacie motorów ale na początek chce sobie zrobić
    > crossa. Mam rame z hondy crf125 i nw jaki silnik wsadzić lepszy bedzie z
    > wsk 4 czy też z cz 175? prosze o szybka odp.

    najlepszy będzie ubrany motór od hayabusy

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl