  • 1. Data: 2009-12-14 13:06:06
    Temat: co z tym play !!!
    Od: jest <t...@w...pl>

    Łączę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkanaście minut reset
    telefonu.
    Na infolinii oczywiście nikt nie odpowiada

  • 2. Data: 2009-12-14 13:23:18
    Temat: Re: co z tym play !!!
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    jest pisze:
    > Łączę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkanaście minut reset
    > telefonu.
    > Na infolinii oczywiście nikt nie odpowiada

    To play w ogóle ma edge? Ja myślałem, że u nich internet to tylko 3G.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 3. Data: 2009-12-14 13:27:37
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Play - zer dla skner.

  • 4. Data: 2009-12-14 16:21:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał

    > To play w ogóle ma edge? Ja myślałem, że u nich internet to tylko 3G.

    Myślałeś? A sprawdziłeś czego dokładnie dotyczy 3G?

  • 5. Data: 2009-12-14 16:21:47
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "jest" <t...@w...pl> napisał w

    > Łączę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkanaście minut reset
    > telefonu.
    > Na infolinii oczywiście nikt nie odpowiada

    A co infolinia ma wspólnego z resetem Twojego telefonu?

  • 6. Data: 2009-12-15 05:48:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jest pisze:
    > Łączę sie z internetem przy pomocy Edge i co kilkanaście minut reset
    > telefonu.
    > Na infolinii oczywiście nikt nie odpowiada

    Reset telefonu ? Zmien telefon. Chyba ze masz na mysli spadanie sesji
    EDGE i rozlaczanie

  • 7. Data: 2009-12-15 19:01:18
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-14 14:23, hephalump pisze:
    > To play w ogóle ma edge? Ja myślałem, że u nich internet to tylko 3G.

    Ano ma. Nie jest on dostępny dla abonentów Play on-line, ale dla
    abonamentowców GSM i Play Fresh jak najbardziej. Sam korzystam z takiego
    zestawu: Play Fresh + "pakiet play online w telefonie" + modem HSDPA do
    kompa. Działa tak jak całe Play - raz działa, raz nie;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2009-12-16 07:37:18
    Od: jest <t...@w...pl>

    Dnia 15-12-2009 o 06:48:01 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Reset telefonu ? Zmien telefon. Chyba ze masz na mysli spadanie sesji
    > EDGE i rozlaczanie

    Ostatnio przy połaczeniu Edge reset jest nagminny , nie dzieje sie to
    tylko mi
    wytlumaczyc tego nie umiem , mam wrażenie ze Play sie nie stara w
    zapewnieniu jakości

  • 9. Data: 2009-12-16 10:32:56
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-16 08:37, jest pisze:
    > Ostatnio przy połaczeniu Edge reset jest nagminny , nie dzieje sie to
    > tylko mi
    > wytlumaczyc tego nie umiem , mam wrażenie ze Play sie nie stara w
    > zapewnieniu jakości

    Włożyłem dzisiaj modem do kompa i trwa "Rejestrowanie" już od 40 minut;)
    Pojawił się EDGE może ze dwa razy na te 40 minut i po kilkudziesięciu
    sekundach jest znowu rejestrowanie. Zasięg EDGE mam w ty miejscu pełny
    jeśli oczywiście uda się kartę zarejestrować;)

    Jeszcze nigdy nie było tak źle, jak sprawa będzie tak wyglądać w
    miejscu, gdzie korzystam z mobilnego internetu to się pożegnam z Playem.
    Takiej kaszany jeszcze nie miałem. Gdybym miał u nich abonament to bym
    chyba obgryzał ściany z nerwów;)