  • 1. Data: 2010-05-06 08:05:21
    Temat: co z tą siecią NMT ?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Na jednym z portali w lutym był artykuł, powołujący się na rzecznika
    prasowego Centertela, gdzie ów rzeczniki wyraził był opinię, że
    "najprawdopodobniej" (ach jak ja lubię ten żargon) "wajcha pójdzie w dół na
    początku marca".
    Mamy początek maja a sieć nadal działa.
    Co prawda już dwa razy okrajano jej pasmo by uruchamiać kolejne kanały CDMA
    (teraz już nawet tu u mnie na wiosce działają dwa: drugi i trzeci kanał
    CDMA) a w mojej okolicy ostatnią rozmowę słyszałem wiele miesięcy temu.
    Co ciekawe, nowy, najwęższy plan aranżacji kanałów, przynajmniej dla
    lokalnych BTSów wygląda tak, ze każdy BTS dostał po dwa kanały.
    Już nie wędruje kanał konrolny (to "różnorodne" ćwierkanie) ani kanał
    "zachęty" (to "jednostajne" ćwierkanie).
    Jeśli następuje jakaś zmiana to zamieniają się tylko miejscami, stąd wniosek
    że mają tylko dwa kanały.
    A jeszcze infolinia ds wymiany radiodostępów twierdzi że nie wszędzie NMT
    będzie wyłączony (ale to może być dezinformacja - jej nmer podałem w
    internecie a zauważyłem, że jak co podam to potemk pod tym numerem albo nie
    chcą z nikim gadać albo kłamią).
    Może ktoś z Was ma jakieś informacje ?
    Rzecznik Jabczyński coś ucichł.
    Jak by trzeba było na priva to mój adres: varicap(małpa)wp.pl
    vari

  • 2. Data: 2010-05-06 13:19:41
    Temat: Re: co z tą siecią NMT ?
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    vari <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Może ktoś z Was ma jakieś informacje ?
    > Rzecznik Jabczyński coś ucichł.
    > Jak by trzeba było na priva to mój adres: varicap(małpa)wp.pl

    Ja od dawna twierdze, ze oni tego jeszcze dluuuugo nie wylacza.
    A jak cos wiekszego padnie, to jeszcze beda w pocie czola ratowac.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-07 16:01:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Ja od dawna twierdze, ze oni tego jeszcze dluuuugo nie wylacza.
    > A jak cos wiekszego padnie, to jeszcze beda w pocie czola ratowac.

    Ale NMT w wersji komórkowej tzn. z prefiksem 690, to chyba jednak
    wyłączyli po rozwiązaniu umów leśnikom i innym rybakom morskim?

    Przemek

  • 4. Data: 2010-05-07 17:30:39
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hs1dgg$ffo$2@inews.gazeta.pl...
    > Ale NMT w wersji komórkowej tzn. z prefiksem 690, to chyba jednak
    > wyłączyli po rozwiązaniu umów leśnikom i innym rybakom morskim?

    Zadzwoniłem (oczywiście, nie z domowego, ale mimo to legalnie) na numer,
    który znałem sprzed 15 lat, dość długa marszruta, "wzywany abonent ma
    wyłączony aparat, lub jest poza obszarem zasięgu naszych stacji" / "the
    customer you have called has switch is phone off or travel beyond the
    service area", czyli jeszcze nie wyłączyli. Ja bym chciał, aby
    dociągnęli do "osiemnastki" chociaż...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2010-05-07 18:42:13
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):
    > Ale NMT w wersji komórkowej tzn. z prefiksem 690, to chyba jednak
    > wyłączyli po rozwiązaniu umów leśnikom i innym rybakom morskim?

    Nie da sie tego w ten sposob rozdzielic.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2010-05-07 18:47:44
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    czy ktos ma interes w utrzymaniu zabytku ? nie chce mi sie wierzyc, ze
    chodzi o "abonentow"
    to sa pojedyncze sztuki, czesto z mozliwoscia zastapienia czym innym , tzn.
    mozliwosci sa dla myslacego czlowieka, dla innych jest bmt

  • 7. Data: 2010-05-07 19:47:00
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Nie da sie tego w ten sposob rozdzielic.

    Dlaczego? Przecież oczywiście nie chodziło mi o to, że 690 i
    radiodostępy chodzą na innych częstotliwościach i tylko te od 690
    zostały odłączone :-). Po prostu, gdy wszystkim abonentom z numerami
    "komórkowymi" 690 zostały wypowiedziane umowy, to "komórkowa" część
    sieci przestanie istnieć, bo pozostaną jedynie radiodostępy z numerami
    stacjonarnymi geograficznymi :-).

    Przemek

  • 8. Data: 2010-05-07 19:49:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:hs1dgg$ffo$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zadzwoniłem (oczywiście, nie z domowego, ale mimo to legalnie) na numer,
    Czy z Twojego domowego byłoby nielegalnie i dlaczego :-) ?

    Przemek

  • 9. Data: 2010-05-07 21:11:22
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hs1qsm$62k$2@inews.gazeta.pl...
    > Czy z Twojego domowego byłoby nielegalnie i dlaczego :-) ?

    Było by legalne. Ale mógłby się pokazać numer dzwoniącego. A tak jak
    zrobiłem, pokazałby się numer, wobec kórego było by kilka milionów luda
    do przeszukania :) A nawet jeśli ten numer np. zachował się w logach, to
    i tak bez dodatkowych zabiegów nie dojdą, że to ja :)

    --
    ((*))
    ((+))

  • 10. Data: 2010-05-07 21:24:02
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > "komórkowymi" 690 zostały wypowiedziane umowy, to "komórkowa" część
    > sieci przestanie istnieć, bo pozostaną jedynie radiodostępy z numerami

    Nie istnieje podzial na abonentow z takimi czy innymi numerami.

    Chyba nie powinienem tyle o tym pisac.

    Pozdrawiam,
    Jacek