  • 81. Data: 2012-04-25 01:01:44
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-04-24 20:47, to pisze:
    > begin LEPEK

    > W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o
    > pełnoletnich...

    masz coś do pełnoletnich albo prawie pełnoletnich? ;-)
    W moim 17 latku dziurkę na kluczyk mam tylko w stacyjce, schowku oraz
    drzwiach pasażera i bagażnika..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 82. Data: 2012-04-25 01:51:06
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Artur,

    Ale mowiles o mapach, nie o GPS. Papierowe mapy wozone w schowku tez GPSa nie maja. A
    Google Maps chyba na kazdym wspolczesnym telefonie chodzi.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 83. Data: 2012-04-25 05:26:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stefan Szczygielski wrote:

    > Korkociąg!

    w mieście rzecz nieodzowna, szczególnie jak sie człowiek bardzo spieszy...
    ; -)

  • 84. Data: 2012-04-25 07:31:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-04-2012 23:08, kogutek pisze:
    > Jak bym miał 10 lat przeterminowaną aspirynę to bez wahania dał bym ją komuś
    > kto by miał objawy zawału albo wylewu.

    Szczególnie jak ktoś cierpi na astmę aspirynową, która tylko dobije tego
    kogoś. Weź się pierdolnij w łeb zanim kogoś zabijesz.

    --
    Pozdr.

  • 85. Data: 2012-04-25 08:13:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 22:34, Iguan_007 pisze:

    > To jeszcze istnieja telefony bez map? Myslalem ze to juz tylko w starych filmach ;)

    Istnieją. Zresztą nawigacja czasami odmóżdża, dlatego jeśli nie
    potrzebuję to jeżdżę bez niej.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 86. Data: 2012-04-25 08:56:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 17:25, Albercik pisze:

    > Apteczkę, tak jak i gaśnicę, nie wozi się dla siebie, ale aby udzielać
    > pomoc innym.

    A nie zgodzę się, apteczkę wozisz po to aby ktoś kto będzie udzielał Ci
    pomocy mógł jej użyć. Dlatego bardzo ważne jest aby nie składać jej
    samemu, tylko kupić taką jaką zalecają ratownicy. Wówczas wszystko jest
    tak poukładane, że każdy wie gdzie czego szukać. Dlatego również musi
    być pod ręką. Apteczka w bagażniku to głupota.

    A.

  • 87. Data: 2012-04-25 08:58:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-25 01:51, Iguan_007 pisze:
    > Artur,
    >
    > Ale mowiles o mapach, nie o GPS.

    Przyjmijmy, że pisałem o mapach, GPS, 3G i np. Androidzie ;)

    > Papierowe mapy wozone w schowku tez GPSa nie maja.

    Nie mają, ale dość szybko można z nich odczytać gdzie się jest.

    > A Google Maps chyba na kazdym wspolczesnym telefonie chodzi.

    Nawet jeśli (co niekoniecznie jest prawdziwe) to ich użyteczność
    będzie w zasadzie żadna bez GPS, pakietu danych oraz stosownej
    wielkości ekranu. Taka rzeczywistość.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 88. Data: 2012-04-25 09:00:21
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 22:41, kogutek pisze:

    > daj spokój. oni martwicę mózgu mają. Od razu święto jebliwi. Codziennie, jak
    > mają samochody, łamią prawo. A tutaj że niezgodne z prawem.

    Jest coś takiego jak rozsądek, może kiedyś gdzieś o tym czytałeś.

    A.

  • 89. Data: 2012-04-25 09:01:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-25 07:31, DoQ pisze:

    > Szczególnie jak ktoś cierpi na astmę aspirynową, która tylko dobije tego
    > kogoś. Weź się pierdolnij w łeb zanim kogoś zabijesz.

    Facet nie wie o czym mówi.

    A.

  • 90. Data: 2012-04-25 09:04:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 18:09, Artur Maśląg pisze:

    > Ja mam w miejscach fabrycznie do tego przystosowanych - w jednym
    > samochodzie jest przypięta paskiem po lewej stronie z tyłu (specjalne
    > przetłoczenie w okolicach nadkola), w drugim jest w zapasie w takim
    > specjalnym "koszu".

    W przypadku wypadku dostęp do bagażnika często bywa niemożliwy. Dostęp
    do wnętrza jest zdecydowanie lepszy. Miejsce pod przednim siedzeniem
    jest najbardziej pewne.

    Polecam jakiś parogodzinny kurs z ratownictwa. Wydatek ok. 100pln a
    można się wiele ciekawych rzeczy nauczyć, które w dodatku mogą się przydać.

    A.