  • 121. Data: 2012-04-25 14:10:24
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > W czasie jazdy przy uchu? przecież nie wolno!

    I nie przeszkadza ci, że w tym samym czasie próbuję mapę czytać? :P Poza
    tym papierowe czasami wygodniejsze. Nie wymagają zasilania i mam większą
    szansę na znalezienie w niej tego czego nie znajdę w telefonie.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 122. Data: 2012-04-25 14:14:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-25 13:32, Grejon pisze:

    > Ciekawe jak chcesz oglądać mapę na telefonie jak go właśnie trzymasz
    > przy uchu? :)

    Przy uchu to może nie, ale świetnie to działa, jak w czasie korzystania
    (w szczególności jako nawigacji) zamiast mapy pojawia się na
    wyświetlaczu tuż przed skrzyżowaniem informacja na pełnym ekranie, że
    dzwoni "hausgestapo" ;)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 123. Data: 2012-04-25 15:08:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Mapy mam w telefonie, mam w dedykowanej nawigacji - o jakimś zerkaniu
    >ogólnym w czasie jazdy można zapomnieć. Nie wspomnę o tym, gdyby miał
    >to zrobić ktoś z tylnych siedzeń :)

    Z tylnych siedzen to akurat prosto - wypinasz z uchwytu i podajesz.
    Tylko z wmontowana w samochod tak nie zrobisz :-)

    J.

  • 124. Data: 2012-04-25 15:29:01
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    sion-forums@pbctu9...

    > Po pierwsze sa aplikacje pozwalajace zaladowac kawalek mapy do telefonu,

    I za kazdym razem jak sie masz zgubic, to ladujesz kawalek mapy do telefonu?
    :-P
    Bo sensowne to jest w OVI, gdzie ladujesz kraje, po ktorych sie poruszasz.

    > wtedy i bez zasiegu sie obejdziesz. Po drugie szansa ze akurat sie
    > zgubisz, nie bedziesz mial zasiegu, nie zaladujesz mapy, nie bedzie kogo
    > zapytac o droge jest mz mizerna. Mowimy o jezdzie samochodem w Polsce, nie
    > trekkingu w Himajach. Pozdrawiam,

    Akurat najlatwiej jest sie zgubic w miejscach, w ktorych bedziesz nie
    bedziesz mial pokrycia lepszego niz GPRS (chyba sie nie zgubisz na
    autostradzie?), a wtedy bedziesz siedzial i czekal, az mapa sie zaladuje? To
    ja juz wole wozic mape w schowku...

    --
    Axel

  • 125. Data: 2012-04-25 15:41:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Do tego większość oprogramowania nawigacji nie trzyma map offline w
    > pamięci telefonu, a łączy się z internetem.
    > W głębszym buszu się okazuje że internetu nie ma, nie ma więc i map.

    a to jak mapowcy jeżdżą po buszu to pytanei o mapy cofam

    a okulary p.slon sa przydatne.

  • 126. Data: 2012-04-25 16:03:06
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Lepiej - w kiosku nie maja 80 stopni.
    >
    > No i ... nie wiem jakie tam macie potrzeby, ale w kiosku czy automacie
    > chyba maja wieksza rotacje :-)
    >
    > J.

    Nie kupuję ani w kioskach ani w automatach bo tam same małe rozmiary mają. Ale
    jak na kogoś taki mikrus pasuje to czemu nie.

  • 127. Data: 2012-04-25 16:07:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 16:03, kogutek pisze:

    > Nie kupuję ani w kioskach ani w automatach bo tam same małe rozmiary mają.

    I nawet te małe są za duże dla ciebie? :)

  • 128. Data: 2012-04-25 16:34:32
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Axel,

    Szczerze mowiac to mapy laduje tylko jak ide w nowym miejscu na rower gorski czy
    motocykl enduro. Do jazdy samochodem szkoda sobie glowy zawracac. Nawet jesli jest
    tylko gprs to wystarczy zeby zaladowac mape. Ile razy gubisz sie rownoczesnie nie
    majac GPSa samochodowego i zasiegu komorki? Pytanie retoryczne :)

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 129. Data: 2012-04-25 16:44:27
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Taką na korbkę.

    > Bez sensnu.

    > To nie tam.

    > To w innym schowku.

    > To przy sobie.

    > Z kurw przydrożnych nie korzystam, więc nie.

    > Polski?

    > Po co?

    > Zajebiście. Jak chcesz się dostać do schowka, skoro to nie kabriolet?

    > W schowku? Bez senensu.

    > Papiery ubezpieczeniowe, czysty papier, ołówek i długopis.

    Zmień ubezpieczyciela co zamiast skoroszytu daje jeden papierek mieszczący się
    w Dowodzie Rejestracyjnym. Bez sensu wozić cały schowek wypełnimy polisą.
    Ołówek się złamie a długopis zaschnie albo się wyleje. Bez sensu. Po co Ci
    czysty papier jak nie będziesz miał czynnego ołówka ani długopisu? No chyba że
    toaletowy. To ma sens. Jak wozisz czysty papier toaletowy to jeszcze torebki
    plastikowe są potrzebne na brudny. Chyba że brudny papier toaletowy pod fotel
    pakujesz. Wtedy torebki są bez sensu.

  • 130. Data: 2012-04-25 16:50:03
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > I nawet te małe są za duże dla ciebie? :)

    Nie oceniaj innych względem siebie. Czy to moja wina że masz traumatyczne
    doświadczenia jak Ci się w rozmiarze XS zsunął. Mniejsze to tylko gumowe
    wentylki do roweru są.