-
41. Data: 2011-10-28 19:28:15
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnjaip30.uh5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> Pan Przemysław Gubernat napisał:
>
>U operatora komórkowego ze względu
> na prepaidy, a u innych choćby z w uwagi na usługę ograniczenia
> wysokości
> faktury (operator "wyznaczony" ma obowiązek świadczenia takiej).
>
Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...
--
Telesfor BAUDOT
-
42. Data: 2011-10-28 20:33:30
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Telesfor napisał:
>> U operatora komórkowego ze względu na prepaidy, a u innych
>> choćby z w uwagi na usługę ograniczenia wysokości faktury
>> (operator "wyznaczony" ma obowiązek świadczenia takiej).
>
> Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...
A co to zmieniło w kwestii używanych w praktyce systemów bilingowych?
Wcześniej stosowany sprzedali w maju na Allegro?
--
Jarek
-
43. Data: 2011-10-28 20:47:16
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnjam4cq.jg7.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> Pan Telesfor napisał:
>
>>> U operatora komórkowego ze względu na prepaidy, a u innych
>>> choćby z w uwagi na usługę ograniczenia wysokości faktury
>>> (operator "wyznaczony" ma obowiązek świadczenia takiej).
>>
>> Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...
>
> A co to zmieniło w kwestii używanych w praktyce systemów
> bilingowych?
> Wcześniej stosowany sprzedali w maju na Allegro?
>
Mój komentarz dotyczył stwierdzenia, ze operator wyznaczony ma
obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury. W związku
z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to nie ma tez takiego
obowiązku...
A czy były wyznaczony świadczy nadal taką usługę i czy w ogóle
kiedykolwiek ją świadczył to nie wiem...
--
Telesfor BAUDOT
-
44. Data: 2011-10-28 21:18:49
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Telesfor napisał:
>>>> U operatora komórkowego ze względu na prepaidy, a u innych
>>>> choćby z w uwagi na usługę ograniczenia wysokości faktury
>>>> (operator "wyznaczony" ma obowiązek świadczenia takiej).
>>>
>>> Z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego...
>>
>> A co to zmieniło w kwestii używanych w praktyce systemów
>> bilingowych?
>> Wcześniej stosowany sprzedali w maju na Allegro?
>
> Mój komentarz dotyczył stwierdzenia, ze operator wyznaczony ma
> obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury. W związku
> z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to nie ma tez takiego
> obowiązku...
Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.
> A czy były wyznaczony świadczy nadal taką usługę i czy w ogóle
> kiedykolwiek ją świadczył to nie wiem...
Sprawa dotyczyła możliwości technicznych używaych w praktyce systemów.
--
Jarek
-
45. Data: 2011-10-31 08:55:48
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnjam71p.k1t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
>>
>> Mój komentarz dotyczył stwierdzenia, ze operator wyznaczony ma
>> obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury. W
>> związku
>> z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to nie ma tez
>> takiego
>> obowiązku...
>
> Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
> z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
> zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.
Obowiązek może istnieje tylko nikt nie jest zobowiązany do realizacji
tego obowiązku.
Decyzja o wyznaczeniu wyznaczonego wygasła. A wraz z nią wszystkie
obowiązki nałożone na wyznaczonego, który już nie jest wyznaczony.
Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o
prace, nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?
--
Telesfor BAUDOT
-
46. Data: 2011-10-31 10:04:18
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>
"Telesfor" <T...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
> news:slrnjam71p.k1t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
>>
>> Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
>> z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
>> zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.
>
> Obowiązek może istnieje tylko nikt nie jest zobowiązany do realizacji tego
obowiązku.
>
> Decyzja o wyznaczeniu wyznaczonego wygasła. A wraz z nią wszystkie
> obowiązki nałożone na wyznaczonego, który już nie jest wyznaczony.
>
> Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o prace,
> nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?
>
A jak potraktujemy w takim razie zapisy RŚUT tp, mówiące o terminach,
odszkodowaniach itp?
-
47. Data: 2011-10-31 10:23:10
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Telesfor napisał:
>>> Mój komentarz dotyczył stwierdzenia, ze operator wyznaczony ma
>>> obowiązek świadczenia usługi ograniczenia wysokości faktury.
>>> W związku z tym, że od maja nie ma operatora wyznaczonego to
>>> nie ma tez takiego obowiązku...
>>
>> Istnienie bądź nieistnienie wyznaczonego operatora nie ma związku
>> z istnieniem prawnego obowiązku świadczenia przez tegoż określonego
>> zakresu usług. Ten obowiązek wciąż trwa.
>
> Obowiązek może istnieje tylko nikt nie jest zobowiązany do realizacji
> tego obowiązku.
>
> Decyzja o wyznaczeniu wyznaczonego wygasła. A wraz z nią wszystkie
> obowiązki nałożone na wyznaczonego, który już nie jest wyznaczony.
>
> Czy uważasz, ze pracownik któremu skończyła się terminowa umowa o
> prace, nadal jest zobowiązany do świadczenia tej pracy?
Pracownik, któremu wygasła terminowa umowa o pracę, nie ucina sobie
rąk, bo już mu nie są potrzebne (albo głowy, zależy czym do tej pory
pracował). W tej dyskusji chodzi o to, czy systemy billingowe on-line
nie są czymś egzotycznym u operatorów, oraz o to, czy gdyby był
obowiązek sygnalizacji stawek przed zestawieniem połączenia, to czy
by nie mogli się wykręcać brakiem możliwości technicznych. Otóż nie
są i by nie mogli.
--
Jarek
-
48. Data: 2011-10-31 10:26:02
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Maciej Bebenek napisał:
> A jak potraktujemy w takim razie zapisy RŚUT tp, mówiące o terminach,
> odszkodowaniach itp?
Jak byśmy nie traktowali, to TP i tak stwierdzi, że ona będzie traktować
inaczej. Zawsze tak było.
--
Jarek
-
49. Data: 2011-11-04 16:00:18
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: " wybierak" <w...@g...pl>
Numer jest zapisany tak:
> > 222-199-222,
Jeden z naszych odbiorców ma w firmie numery typu 22 222 88 88 czy 22 700
0000 notabene wspominają że notorycznie na ten 227000000 dzwonią ludzie z
całej pl składając reklamacje że netia nie działa i dlatego bezpośrednio "na
centralę" dzwonią - a firma zupełnie czym innym się zajmuje - narazie
włączyli tam fax ale jeszcze trochę i pewnie zmienią na inny - a sam numer
jak widać - można by myśleć że to coś z 0-700... a to zwykły stacjonarny
Tak więc fajny numer to czasem setki telefonów nie związanych z daną firmą
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
50. Data: 2011-11-07 20:38:05
Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
W dniu 04.11.2011 17:00, wybierak pisze:
> Tak więc fajny numer to czasem setki telefonów nie związanych z daną firmą
Kiedyś cieszyłem się dość ładnym numerem VoIP: 12xxx1xxx. Po jakimś
czasie jedna z firm pseudo-taksówkarskich zaczęła reklamować się numerem
12xxx1x2x. Po kilku miesiącach miałem serdecznie dość odbierania po nocy
telefonów "po taksówkę". Numer zmieniłem na mniej uciążliwy.
Pozdrawiam,
Marek