    From: Adampio <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: co po Nokii 6021?
    Date: Sun, 20 Dec 2009 20:08:51 +0100

    Witam,

    powoli zaczyna mi "oblazic z farby" Nokia 6021 mimo ze nadal dziala
    bezawaryjnie, ale wymiana samej obudowy wydaje sie byc nieco za droga...
    Mimo ze juz troche sam poguglalem nic nie moge znalezc jako godnego jej
    nastepcy, ale pamietam ze tę 6021 znalazlem przy pomocy grupy (jako
    nastepce 6310i) wiec moze i teraz sie uda? :-)

    Ale do rzeczy, ma to byc:
    - Nokia
    - niesymbianowa
    - trzystsystemowa
    - z BT
    - z GPRS-me (+ to co bedzie szbysze w danym miejscu) do laczenia laptopa
    i palmtopa z Siecia
    - z klawiszem "menu" typu joystick (a nie naciskanym na brzegach
    kwadracikiem) bo mam za duze paluchy
    - zadnych klapek i "rozsuwek"
    - aparat zbedny
    - doobra bateria
    - jako aparat na wymiane w Plusie (bez zmiany planu taryfowego)
    - latwo zdejmowalny SIM LOCK
    - potrzeby: gadanie, SMS-y, WAP, modem do komputera (sporadycznie),
    takze za granica na lokalnych SIM-ach prepaidowych

    Zna ktos moze taki model?

    PZDR

    Piotr