eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmceny za telefon przy przedłużeniu umowy w Orange dla firmceny za telefon przy przedłużeniu umowy w Orange dla firm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!r33g2000yqb.googleg
    roups.com!not-for-mail
    From: jarekch <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: ceny za telefon przy przedłużeniu umowy w Orange dla firm
    Date: Fri, 12 Feb 2010 15:24:06 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 47
    Message-ID: <1...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.122.219.97
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1266017046 28908 127.0.0.1 (12 Feb 2010 23:24:06 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 23:24:06 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r33g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=212.122.219.97;
    posting-account=B6qQkAoAAABi0BY5rjcyGmJr8Dnz1Xii
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:989074
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Poprzednio w Orange cena za telefon przy przedłużeniu umowy była
    związana ze średnimi rachunkami z czego korzystałem posiadając
    najniższą taryfę dla firm i całkiem niemałe rachunki (chłodna
    kalkulacja - różnica w cenach minut nie była duża aby warto było
    kupować ich dużo więcej w wyższym abonamencie a w razie problemów
    finansowych abonament był niski, cena za telefon odpowiadała
    przeważnie cenie dla nowego klienta w trzeciej taryfie).
    Obecnie wychodzi na to, że cena telefonu jest związana z nową taryfą i
    miesięcznym abonamentem (zobowiązaniem). Podpytywałem się różnych
    konsultantów i ogólnie twierdzili, że najwięcej można spróbować
    wynegocjować na *600 jednakże nie sprawdziło się to jak na razie w
    moim przypadku. Ogólnie podobno są 3 poziomy negocjacji i jeżeli
    dochodzi do 3-iego, to konsultant/firma raczej nie zarabia na
    przedłużeniu.

    Cena za telefony, które mnie interesują była na ogół wyższa lub równa
    cenie tych telefonów na stronie orange.pl przy wybraniu odpowiedniego
    abonamentu i nie uwzględniała średniej moich rachunków (ponad 30zł
    więcej niż aktualny drugi abonament w ciętych stawkach). Konsultanci
    mówili jedynie, że dają dodatkowe rabaty na telefon co powodowało, że
    cena zbliżała się do ceny z orange.pl.
    Cena za telefon przy pozostaniu przy obecnej taryfie (Nowy Orange dla
    Firm 40) była jeszcze wyższa.
    Dzisiaj byłem w salonie firmowym i dla jednego z interesujących mnie
    telefonów (HD2, OMNIA II) przy umowie na 30m-cy cena była niższa niż w
    sklepie internetowym.

    Pytania:
    - Czy konsultanci wykorzystali wszystkie poziomy negocjacji?
    - Co zrobić aby wynegocjować jeszcze lepszą cenę za telefon?
    - Czy złożenie rezygnacji/przejścia może otworzyć dodatkową furtkę?


    Dzięki,
    Jarek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: