  • 1. Data: 2011-03-23 10:59:37
    Temat: centralki/telefony z DE
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jako, ze potrzebuje jakas centralke analogowa (2 LM) to przegladalem
    na ebay.de. Sa tanie, wiec moze byc cos kupil.

    Czy taka centralka bedzie ok? Nie bedzie np.problemu z nizszym pradem
    dzwonienia w polskiej sieci? Mialem kiedys gigaset 3000 z niemieckiego
    rynku i w sieci tp dzialal, w sieci dialog nie chcial. TP ma podobno
    troche wyzszy prad dzwonienia niz norma.

    Cos wiecie cos na ten temat? Lub innych problemow?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-23 15:35:49
    Temat: Re: centralki/telefony z DE
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Mar, 11:59, a...@p...pl pisze...
> [...]
    > rynku i w sieci tp dzialal, w sieci dialog nie chcial. TP ma podobno
    > troche wyzszy prad dzwonienia niz norma.

    Dialog i TP mają takie same centrale zatem nie powinno być różnic w
    prądzie
    dzwonienia.

    Ircys

  • 3. Data: 2011-03-23 16:41:03
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 23 Mar 2011 08:35:49 -0700 (PDT), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >On 23 Mar, 11:59, a...@p...pl pisze...
    >
    >Dialog i TP mają takie same centrale zatem nie powinno być różnic w
    >prądzie
    >dzwonienia.

    moze takie same ale moga byc inaczej ustawione!!!! Rozmawialem kiedys
    z gosciem z pomocy technicznej TP i stwierdzil, ze oni daja troche
    wyzszy prad dzwonienia, aby zniwelowac takie sytuacje. Wlasnie telefon
    byl z niemieckiego rynku i na linii TP dzialal tzn. dzwonil, na
    Dialogu nie, i na bramce voip tez nie dzwonil!!!! Akurat w bramce nie
    bylo mozliwosci ruszenia pradu (impedancji na linii). W mojej
    Grandstream HT-486 jest taka mozliwosc.

    A inni maja jakies doswiadczenie???

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-23 17:23:04
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A inni maja jakies doswiadczenie???

    Moje doświadczenie jest takie, że w niemieckim sprzęcie
    telekomunikacyjnym prawie zawsze trzeba wybebeszyć gniazda RJ i zmienić
    podłączenie pinów z zewnętrznych na środkowe.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-03-23 17:58:19
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Mar, 17:41, a...@p...pl pisze...

    > moze takie same ale moga byc inaczej ustawione!!!! Rozmawialem kiedys
    > z gosciem z pomocy technicznej TP i stwierdzil, ze oni daja troche
    > wyzszy prad dzwonienia, aby zniwelowac takie sytuacje.

    Powalają mnie Twoje opowiastki ...ostatnio z CLIP-em, teraz ze
    zwiększaniem prądu dzwonienia przez obsługę TP....
    Nie wierz we wszystko co mówią "fachowcy z TP" :)

    Ircys

  • 6. Data: 2011-03-23 18:20:02
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-23 18:58, Ircys pisze:

    > Powalają mnie Twoje opowiastki ...ostatnio z CLIP-em, teraz ze
    > zwiększaniem prądu dzwonienia przez obsługę TP....

    Myślisz, że to jeden i ten sam adres? Sądzę, że musi ich być kilku -
    jeden człowiek nie mógłby tylu bzdur wymyślić :-)

  • 7. Data: 2011-03-24 09:46:10
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 23 Mar 2011 19:20:02 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Myślisz, że to jeden i ten sam adres? Sądzę, że musi ich być kilku -
    >jeden człowiek nie mógłby tylu bzdur wymyślić :-)

    To nie sa bzdury, tylko proba dojscia do prawdy, ktora nie zawsze jest
    oczywista, jak wam sie wydaje. Ktos cos stwierdzil, a ja dla swojej
    wiedzy chce to zweryfikowac. I raz to sie potwierdza a raz nie.

    Fakty sa takie, ze niemiecki telefon na linii TP dzwonil, na linii
    Dialog juz nie chcial i na bramce voip tez nie. A po rozmowie z pomoca
    techniczna TP gosc stwierdzil, ze TP daje troche wiekszy prad niz
    norma i dlatego tam moze byc, ze telefon na linii TP dziala. Tyle

    Wiec prosze nie twierdzic, ze to co pisze, to sa jakies bzdury, tylko
    to jest to, z czym sie spotykam i o co pytam. Nie wie kim wy jestescie
    (Ircys i Maciej). Moze starymi wyjadaczami z TP, ale nie oznacza, ze
    pozjadaliscie wszystkie rozumy i jestescie nieomylni!

    Jak chcecie pomagac innym i przekazywac swoja wiedze i doswiadczenie,
    to pomagajcie, dyskutujcie, wyjasniajce, a nie tak, jak teraz, ze
    obrazacie innych. Bo po takich waszych wpisach dyskusja schodzi na
    psy.

    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-03-25 08:24:49
    Od: "BF" <4...@n...gmail.com>

    > A po rozmowie z pomoca
    > techniczna TP gosc stwierdzil, ze TP daje troche wiekszy prad niz
    > norma ....

    Te zdanie sensu nie ma. Nie zwiększa się prądu tylko napięcie.
    Wielkości prądu nie da się zwiększyć bez podwyższenia napięcia lub
    zmniejszenia impednacji (rezystancji) odbiornika.
    Czyli albo zwiększają napięcie na centrali albo ty zmniejszasz impedację
    odbiornika.

    BF

  • 9. Data: 2011-03-25 08:43:52
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    BF pisze:

> [...]
    > zmniejszenia impednacji (rezystancji) odbiornika.
    > Czyli albo zwiększają napięcie na centrali albo ty zmniejszasz impedację

    Może gość TP nie odróżnia Amperów od Voltów?
    Nie wiem na jakich centralach "TP daje troche wiekszy prad niz norma",
    ale z tego co wiem, na S12 czy DGT nie ma możliwości napięcia dzwonienia.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 10. Data: 2011-03-25 11:44:29
    Od: "BF" <4...@n...gmail.com>

> [...]
    > Nie wiem na jakich centralach "TP daje troche wiekszy prad niz norma", ale
    > z tego co wiem, na S12 czy DGT nie ma możliwości napięcia dzwonienia.

    *** możliwości "zmiany" napięcia dzwonienia.***

    Zjadłeś chyba takie lub podobne słowo ?

    BTW przypomina się zawsze w takich momentach typowy klient :

    -Proszę pana, mój sąsiad powiedział, że taka przejściówka istnieje.
    -Ależ nie wykluczam, może pana sąsiad przyniesie i pokaże mi tę
    przejściówkę. Chciałym zobaczyć ten cud techniki.
    -Ale sąsiad jej nie ma tylko słyszał, że taka istnieje od innego sąsiada.

    Zamiast przejściówka można wpisać dowolne urządzenie lub kabel. Oczywiście
    wymyślają przeróżne rzeczy typu VGA na wejście antenowe w zwyłym TV, czy
    scart na HDMI. Z uporem maniaka wmawiają, że takie rzeczy istnieją i
    oczywiście kosztują parę zetów.
    Smutne jest to, że kiedyś przychodzili, poradzili się co kupić i odchodzili
    zadowoleni, a teraz wiedzą lepiej niż fachowiec, który całe życie siedzi w
    temacie.

    BF