  • 11. Data: 2010-10-22 21:42:28
    Temat: Re: cena auta
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cykusiowa

    > Rok produkcji 1999, przebieg 155000, pojemno?ae silnika 1598, beznyzna,
    > kolor czarny, a cene wyznaczy?am na 15 000 U?ytkownik "WOJO"

    To nic dziwnego że nie możesz sprzedać, przecież takie chodzą po ok. 10
    tys.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-10-22 21:51:25
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-22 21:33, Cykusiowa pisze:
    > a wyposażenie: ABS, Autoalarm, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja,
    > poduszka powietrzna

    Tylko 1?

    > elektryczne szyby

    Wszystkie czy tylko z przodu? I co z lusterkami?

    > radio + CD

    Radio z CD czy ze zmieniarką na płyty? Ma pilota przy kierownicy?

    Poza tym - sedan, hatchback czy kombi?

    No i 5 czy 11 lat?

    Jak tak będziesz skąpić szczegółów to na pewno nie sprzedasz

  • 13. Data: 2010-10-22 21:52:32
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-22 21:36, Pan Piskorz pisze:

    > On jest jedenastoletni.
    > Jeśli nie potrafisz liczyć tak daleko
    > to wyobraź sobie, że jest o rok starszy niż dwa razy pięcioletni ;-)
    >
    > Przebieg też raczej zmyślony.

    Eee-tam. Znam Focusa z tego roku z mniejszym przebiegiem. Dobrze, że

  • 14. Data: 2010-10-22 21:55:18
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam doświadczonych panów co mam
    zrobić z tą ceną i o ile ją zmniejszyć skoro jest za wysoka ?

  • 15. Data: 2010-10-22 22:00:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-22 21:55, Cykusiowa pisze:
    > pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam doświadczonych panów co mam
    > zrobić z tą ceną i o ile ją zmniejszyć skoro jest za wysoka ?

    Jakoś tak o połowę, no może o 40%.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-10-22 22:06:37
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    dwie poduszki powietrzne, wszystkie elektryczne szyby, radio z CD , sedan ,
    jedenastoletni, a z tą 5 to była pomyłka ; )

  • 17. Data: 2010-10-22 22:10:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cykusiowa" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dwie poduszki powietrzne, wszystkie elektryczne szyby, radio z CD , sedan
    > , jedenastoletni, a z tą 5 to była pomyłka ; )

    Odpowiada się POD cytatem.

  • 18. Data: 2010-10-22 22:27:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cykusiowa

    > pomy?ka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam do?wiadczonych panów co
    > mam zrobiae z t? cen? i o ile j? zmniejszyae skoro jest za wysoka ?

    Za 10 pewnie sprzedasz.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-10-22 22:48:04
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie Allegro to totalna pomylka - jak tam znalezc samochod dla siebie
    > jak filtrow nie ma zadnych praktycznie - dno i tyle.

    Pod tym względem Allegro to totalne dno.
    Najbardziej zabawną rzeczą jest wyszukiwanie auta albo w całej Polsce, albo
    województwie, albo miejscowości.
    Ciekawe czy ogłoszenia z mniejszych mieścin i wiosek są tańsze, skoro ich
    nikt nie wyszuka ? :)
    Choć ja znalazłem sposób na filtry. Trzeba wejść w zaawansowane ustawienia,
    wpisać słowo to co szukamy np. diesel, benzyna, LPG, sedan, kombi, po czym
    wybrać odleglość od podając kod miejscowości, zaznczyć kategorię
    Motoryzacja, kazać wyszukać. Później trzeba kliknąć w samochody i o dziwo
    filtr odległości od kodu pocztowego działa dalej :D
    Ale niestety trzeba kombinować.

  • 20. Data: 2010-10-23 11:53:15
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-10-22 21:55, Cykusiowa pisze:
    > pomyłka z tym 5-cioletnim .. no to dlatego pytam doświadczonych panów co mam
    > zrobić z tą ceną i o ile ją zmniejszyć skoro jest za wysoka ?

    zmniejszaj co ogłoszenie np. o 500zł i zobacz reakcje.

    pozdr,
    W.