  • 31. Data: 2010-10-24 12:48:36
    Temat: Re: cena auta
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    GocStu pisze:

    > Cena z kosmosu...!! 15kzl za 11 letniego Focusa..??!!
    >
    > pozdrawiam

    pi razy oko 3 lata to utrata 50% ceny.
    przy 15 tyś i 11 latach:
    8 lat - 30 tyś
    5 lat 50 tyś
    2 lata 100 tyś
    nowy - jakieś 130 tysiecy _musiałby _ kosztować. teoretycznie.

    ToMasz

  • 32. Data: 2010-10-24 20:33:00
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Cykusiowa wrote:
> [...]

    Ale ważne jest to, co pomyślą potencjalni kupujący, a nie ludzie, którzy
    tego samochodu nie kupią.
    :-)

    Zasada sprzedaży jest prosta: albo ważna jest dla ciebie cena, więc
    czekasz, aż w końcu ktoś kupi (jeśi się znajdzie), albo ważne jest
    pozbycie się samochodu, więc cena idzie w dół...

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-10-24 20:33:58
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ToMasz wrote:
    > przy 15 tyś

    W Polsce nie ma tysi, *tyśięcy* i im podobnych.
    ;>

    --
    Bydlę