-
Data: 2011-04-07 22:16:16
Temat: było o włos
Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wrocław w kierunku Oleśnicy - już ciemno 20: 30 pusta trasa grubo ponad 100
na budziku i nagle wyjeżdża na zwężce jakiś osiołek volvo850 z budowy na
wysokości nowej obwodnicy dokładnie właśnie w miejscu gdzie drogowcy
ustawili mijankę , Powiem tyle droga zamknieta nieoddana do użytku nikogo
tam być nie powinno!! a jednak.... hebel na maxa , włącznie z tyłem -
moto postawiło bokiem ( czułem sie jak na żużlowym zakręcie ) i brakło
może z 50 cm by skończyło się tylko na strachu . Ale niestety wpakowałem się
mistrzowi w zderzak , na tyle mocno ze został mu ślad mojej przedniej gumy z
odciśniętym bieżnikiem na lakierowanym zderzaku , Ja na moturze ustałem w
pionie bez szlifu czy choćby podpórki .
Teraz najważniejsze co chciałem przekazać opisując te dzisiejszą sytuacje :
generalnie sam się teraz dziwie ze pomimo tak niebezpiecznej , zaskakującej
sytuacji , wszytko zadziałało u mnie automatem : złożenie , hebel w
momencie , wysprzęglenie silnika , i balans w momencie gdy tylna guma
zerwała przyczepność z asfaltem i zaczęła wyprzedzać przód J , Po
przeczytaniu książki przez zeszłą jesienią " Motocyklista doskonały" raz na
jakiś czas stosuje kontrolowane hamowanie awaryjne które było tam bardzo
zalecane w ramach ćwiczeń , generalnie robię to raz w tygodniu na różnych
nawierzchniach, jestem pewny że jeszcze rok temu kiedy latałem i nie
zastanawiałem się nad tego typu manewrami znalazł bym się Ja z połową motora
w bagażniku tej 850 .
Kończąc zachęcam abyście również wyrobili u siebie taki bezwarunkowy odruch
hamowania , naprawdę nie wiesz gdzie i kiedy uratuje ci to dupę
Już po wszystkim odjechaliśmy 300 m dalej na awaryjnych , na stacje shela
aby przy świetle pooglądać straty i ew uszkodzenia , gość starszy facet
około 55 lat kalał sie przepraszał nie zauważył mnie SIC !! , choć już po
chwili twierdził że musiałem jechać szybko skoro mnie nie widział:) a za mną
nikt nie jechał choć światła z krzyżówką były jakieś 500m wcześniej i
dopiero po chwili doleciały do nas inne auta . Twierdził, że jak by doszło
do poważniejszych strat to była by moja wina , bo to ja wpakowałem się w
jego tył , nieważne ze właczał się w miejscu gdiz enie ma wjazdu bo drogi
jeszcze nie oddali L , zanim rozjechaliśmy sie zrobiłem kółko po trasie aby
zobaczyć czy po spotkaniu z jego zderzakiem nic aby się nie stało z
zawieszeniem , widelcem i motorem ogólnie , ale odpukać niczego nie
zauważyłem wiec ta prędkość zderzenia musiała być na tyle mała + ugięcie
amora i to że oba pojazdy były w ruchu podczas kolizji , że szkód w motorze
nie zauważyłem - poza śladem mojej gumy na jego zderzaku.
/nesso/strom 650
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 05:02 Grzybol
- 08.04.11 06:35 NESSO
- 08.04.11 06:49 Kamil Nowak 'Amil
- 08.04.11 07:13 Budyń
- 08.04.11 07:20 NESSO
- 08.04.11 07:27 Budyń
- 08.04.11 07:33 Qlfon
- 08.04.11 07:34 NESSO
- 08.04.11 08:41 Budyń
- 08.04.11 08:42 Budyń
- 08.04.11 09:18 Grzybol
- 08.04.11 09:43 AZ
- 08.04.11 10:02 Marcin N
- 08.04.11 11:13 KJ Siła Słów
- 08.04.11 11:14 Qlfon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=