eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebyło o włosRe: było o włos
  • Data: 2011-04-08 10:02:19
    Temat: Re: było o włos
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:inmdc5$4g2$...@i...gazeta.pl...

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
    news:inmd0k$c2t$1@news.onet.pl...
    > no i nie wiem , z ABS wydłuzyła by sie droga hamowania ,
    > a uciekac nie było gdzie .

    naczytałes sie tutaj róznych tradycjonalistów co absa nie mieli i nie bedą
    mieć ale wszystkie wady znają najlepiej -z teorii.
    Otóż jesli nie zablokowałeś przedniego hampla to znaczy ze mogłeś hamowac
    bardziej - a nie hamowałes w obawie przed uślizgiem.
    Najlepsze hamowanie wychodzi wtedy gdy cisniesz a abs na klamce ci oddaje
    takie pojedyncze strzały - wtedy jestes na granicy mozliwosci
    opony/nawierzchni.

    =======

    Miałem podobne zdanie w kwestii ABS w samochodzie. Też wydawało mi się, że
    najskuteczniej jest hamować na granicy zadziałania ABS'u. Okazuje się, że
    NIE. z ABSem trzeba ostro. Odbija? To docisnąć, ile masz sił. Wtedy hamuje
    skuteczniej od każdego człowieka.

    Dlatego wymyślono niedawno "asystenta hamowania", który wspomaga hamowanie,
    gdy działa ABS. Bo ludzie odruchowo lekko odpuszczali i potem powstały
    teorie, że hamowanie z ABSem to gorsze niż bez.

    Ciekawe, czy w motocyklu jest tak samo? Też trzeba cisnąć na maksa? Gdybyś
    mógł przetestować - Twój sposób, a potem ile sił w ręce. Chętnie poznałbym
    wyniki testu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: