  • Data: 2011-06-03 14:40:50
    Temat: [było] fotoradary na początku 2011
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Opisywałem tu jakiś czas temu, jak to samochód mnie wiozący (nie
    kierowałem) został uwieczniony przez fotoradar
    http://42.pl/u/2Bne

    Nadeszła nowa korespondencja i są pewne zmiany ;)

    Po pierwsze SG straszy, że "odmówiłem odpowiedzi na żądanie uprawnionego
    organu, komu użyczyłem pojazdu", przy czym poprzednio pytali "kto
    kierował" i żądali podania "danych sprawcy", co jest rzekomo moim
    obowiązkiem. No i że zostanę o to obwiniony. Proszbardz :)

    Jednocześnie jest drugie pisemko, teraz już z prośbą o wskazanie "komu
    użyczyłem pojazd" - no teraz to chyba muszę odpowiedzieć, jako
    praworządny obywatel ;) ?

    ALE: są oczywiście i załączniki, czyli rozmaite pouczenia, prośby,
    formularze oświadczeń, a nawet instrukcja sprawdzenia statusu sprawy
    on-line :) , no i okazuje się, że teraz sprawcy wykroczenia
    przekroczenia prędkości proponują 200 PLN i 4 pkty, a mi za
    nieudzielenie informacji już tylko 150 PLN (wcześniej było 300 PLN) :D
    To jest oczywiście ekonomiczna wskazówka, co powinienem zrobić.

    Czy myślicie, że jest sens im odpisać, że nie podam, komu użyczyłem i
    jednocześnie zgadzam się na ukaranie mnie za to mandatem, ale podać moją
    propozycję wysokości kwoty mandatu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański