eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybmw "anglik"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 42

  • 21. Data: 2014-08-14 08:43:46
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
    >> W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    >> miejsca.
    >
    > Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
    > "wychylić" to się nie wyprzedza.
    >
    ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów,
    które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.


  • 22. Data: 2014-08-14 08:52:01
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <53ec54e9$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    twistedme <t...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2014-08-14 08:10, Bogdann pisze:

    >> Święta jest pierwsza reguła - 'Nie widzisz - nie jedź'.

    > W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    > miejsca.

    Jeśli nie potrafisz wyprzedzać inaczej niż "ze zderzaka", to
    faktycznie... Ale w takm razie i autem LHD powinieneś się powstrzymać.


    --
    Jacek Politowski


  • 23. Data: 2014-08-14 08:55:32
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał
    >
    > W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    > miejsca.
    >
    >
    A nie-anglikiem tak?
    Przypominam, że był tak łuk i podwójna ciągła.

    --
    Hinek



  • 24. Data: 2014-08-14 08:58:42
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: Bogdann <w...@g...com>

    > W takim razie pr�ba wyprzedzania "anglikiem" w og�le nie powinna mie�
    > miejsca.

    Nieprawda, bo:

    a) wszystkie przypadki, gdy jednak kierwowca 'anglika' widzi bez wychylania drogę:
    - wyprzedzanie 'anglikiem', ktory jest wyższy od wyprzedzanego auta (np. ciężarówką
    wyprzedzasz niski osobowy)
    - wyprzedzanie z górki

    b) ja rozumiem, że założyłeś sytuację, że wyprzedzać należy siedząc na tyłku drugiego
    auta i wychylać się bezpośrednio będąc za nim, a można przecież zachować taki odstęp
    od wyprzedzanego auta, aby jednak bezpiecznie się wychylić. Oczywiście wymaga to
    lepszych warunków - czyli więcej czasu na taki manewr, dłuższy odcinek prostej , etc.


    c) na drogach jednokierunkowych (np. autostradach)


    pzdr
    Bogdan


  • 25. Data: 2014-08-14 10:16:48
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote in message
    news:53ec5aa3$0$2239$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
    >>> W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    >>> miejsca.
    >> Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
    >> "wychylić" to się nie wyprzedza.
    > ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów, które nie
    > mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

    mogą, jest to trochę trudniejsze w aucie z kierownicą po prawej ale można
    skutecznie i bezpiecznie wyprzedzać, są sytuacje kiedy należy po prostu odpuścić
    lub poczekać aż ktoś "utoruje" drogę ale nie jest to jazda na ślepo jak
    usiłujesz sugerować, są też dostępne na rynku lusterka mocowane na przyssawkę do
    przedneij szyby (w lewym rogu) gdzie możesz spokojnie obserwować ruch z
    naprzeciwka. Niestety zdrowego rozsądku nic nie zastąpi i jak ktoś wyprzedza na
    łukach, skrzyżowaniach liniach ciągłych itd. to umiejscowienie kierownicy nie ma
    tu nic do rzeczy

    Pzdr
    Piotr


  • 26. Data: 2014-08-14 16:41:51
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-14 08:43, Użytkownik twistedme napisał:

    >>> W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    >>> miejsca.
    >>
    >> Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
    >> "wychylić" to się nie wyprzedza.
    >>
    > ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów,
    > które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.

    Zgłoś to to do UE, u nich wolno i wypadków z tego powodu
    specjalnie dużo raczej nie ma.


    Pozdrawiam


  • 27. Data: 2014-08-14 16:45:02
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-14 10:16, X-Man pisze:
    > Niestety zdrowego
    > rozsądku nic nie zastąpi i jak ktoś wyprzedza na łukach, skrzyżowaniach
    > liniach ciągłych itd. to umiejscowienie kierownicy nie ma tu nic do rzeczy
    >
    > Pzdr
    > Piotr
    Otóż to. Nie wiem czemu większość z Was zakłada sytuację, że kierowca
    będzie jeździł bezpiecznie, uważnie i zgodnie z przepisami. Wystarczy
    trochę pojeździć po polskich drogach, żeby dojść do wniosków dokładnie
    odwrotnych.

    Dlatego ja wolałbym nie spotykać z naprzeciwka dodatkowo jeszcze
    kierowców, którzy z założenia mają utrudnione wykonywanie manewrów na
    drodze.



  • 28. Data: 2014-08-14 19:54:20
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-13 12:07, BartekK wrote:

    >> Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
    >> http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek
    -na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduk
    tu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html
    >>
    > Nie ma co się rozdrabniać, zakazać samochodów! albo jeszcze lepiej
    > zakazać wypadków...

    E tam - zakazać internetu i telewizji - statystycznemu Kowalskiemu
    wypadki znikniesz:P

    Shrek.


  • 29. Data: 2014-08-14 21:34:30
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-08-14, twistedme <t...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2014-08-14 08:35, Robson pisze:
    >>> W takim razie próba wyprzedzania "anglikiem" w ogóle nie powinna mieć
    >>> miejsca.
    >>
    >> Oczywiście, jeśli nie ma widoczności i nie może się bezpiecznie
    >> "wychylić" to się nie wyprzedza.
    >>
    > ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów,
    > które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.


    Jakoś w UK nie mają z tym problemu tylko Polacy go widzą.
    Jeżdżą tam auta z kierownicami po obu stronach i nie słychać o jakiejś
    pladze wypadków z udziałem Francuzów, Holendrów, Belgów (którzy
    zwłaszcza latem sobie tam turystycznie jeżdżą) czy Polaków.

    Problem nie leży w aucie a w kierowcy. Ma kierownicę nie po tej stronie
    co trzeba to niech się do tego dostosuje.

    --
    WildS


  • 30. Data: 2014-08-15 00:22:43
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:34:30 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    >> ergo, moim zdaniem, bez sensu jest dopuszczanie do ruchu samochodów,
    >> które nie mogą wyprzedzać/wymijać innych uczestników ruchu.
    >
    > Jakoś w UK nie mają z tym problemu tylko Polacy go widzą.
    > Jeżdżą tam auta z kierownicami po obu stronach i nie słychać o jakiejś
    > pladze wypadków z udziałem Francuzów, Holendrów, Belgów (którzy
    > zwłaszcza latem sobie tam turystycznie jeżdżą) czy Polaków.

    Bo oni tam jezdza na wakacjach, nigdzie im sie nie spieszy, a i
    autostrady tam maja :-(

    > Problem nie leży w aucie a w kierowcy. Ma kierownicę nie po tej stronie
    > co trzeba to niech się do tego dostosuje.

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: